Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NÀr hade vi ett lag som helt bestod av kvinnor? KÀnns som Roffe alltid varit med, och sen Henrik och Peder.Jag reagerar pÄ att det Àr sÄ mycket mÀn! Dels i det svenska laget men Àven nÀr dom filmar de som stÄr vid sidan för respektive ryttare.
Det Àr inte sÄ lÀnge sedan vi hade ett lag som helt bestod av kvinnor - nu har det verkligen svÀngt.
Men det innebÀr ocksÄ att det kan komma igen!Jag reagerar pÄ att det Àr sÄ mycket mÀn! Dels i det svenska laget men Àven nÀr dom filmar de som stÄr vid sidan för respektive ryttare.
Det Àr inte sÄ lÀnge sedan vi hade ett lag som helt bestod av kvinnor - nu har det verkligen svÀngt.
Det Àr ju nÄgra kvinnor skulle kunna ha varit dÀr uppe som inte Àr det lÀngre: Lisen och Helena LundbÀck Àr ju bara tvÄ som har kapaciteten men som inte Àr dÀr uppe. Inte ens Malin satsar lika mycket som Peder & Co dÄ hon inte vill vara ivÀg pÄ tÀvlingar sÄ mycket som krÀvs.Jag reagerar pÄ att det Àr sÄ mycket mÀn! Dels i det svenska laget men Àven nÀr dom filmar de som stÄr vid sidan för respektive ryttare.
OS i Sydney. Ă r 2000NĂ€r hade vi ett lag som helt bestod av kvinnor? KĂ€nns som Roffe alltid varit med, och sen Henrik och Peder.
TillÀgg: och Peter Eriksson!
OS i Sydney var det vÀl? Malin, Lisen, Gretzer och Helena LundbÀck om jag inte min s fel.NÀr hade vi ett lag som helt bestod av kvinnor? KÀnns som Roffe alltid varit med, och sen Henrik och Peder.
Försökte hitta det klippet men misslyckades!âDĂ„ blir det massa konstiga filmerâ
Nu kanske jag minns flummigt men var det inte prat om att Lisen inte kunde fÄ tag pÄ en bra hÀst? Eller gick hon sjÀlv Ät sidan?Det Àr ju nÄgra kvinnor skulle kunna ha varit dÀr uppe som inte Àr det lÀngre: Lisen och Helena LundbÀck Àr ju bara tvÄ som har kapaciteten men som inte Àr dÀr uppe. Inte ens Malin satsar lika mycket som Peder & Co dÄ hon inte vill vara ivÀg pÄ tÀvlingar sÄ mycket som krÀvs.
Den hÀr?Försökte hitta det klippet men misslyckades!
Funderade pÄ om det kunde vara dÄ, men har ju snarare varit ett undantag.OS i Sydney. à r 2000
Nu kanske jag minns flummigt men var det inte prat om att Lisen inte kunde fÄ tag pÄ en bra hÀst? Eller gick hon sjÀlv Ät sidan?
"inte sÄ lÀngesen" alltsÄ det Àr 22 Är senOS i Sydney var det vÀl? Malin, Lisen, Gretzer och Helena LundbÀck om jag inte min s fel.
Jag tycker fortfarande att han Àr förvÄnandsvÀrt lugn för att vara sekunder frÄn OS-guld.
FÄtt frÄgan av flera imorse om jag velat följa med till stranden. Nej nej jag ska sitta inomhus vid tvn..Lite störd Àr man ju.... resten av familjen Àr pÄ stranden (var annars?), och hÀr sitter man inomhus och hÀckar.
Bidrar med suddig bild pÄ min favorithingst idag. Quel Homme de Hus
Visa bifogad fil 97776
Tack!Hon slutade vÀl i samband med att hon fick barn nr3 och sen ville hon göra en massa annat. Hon har ju flera företag nu och Àr engagerad i hur mycket som helst. Jag uppfattade det som att hon ville göra annat.
I onsdags streamade jag pÄ telefonen i bilen nÀr jag var och hÀmtade barnet I torsdags tittade jag samtidigt som jag red!DÄ hade vÀl faran varit att du börjat hoppa med andra sorters hÀstkrafter
Du hoppade inte med hÀsten dÄ?I onsdags streamade jag pÄ telefonen i bilen nÀr jag var och hÀmtade barnet I torsdags tittade jag samtidigt som jag red!
NÀ han fick skritta i skogen!Du hoppade inte med hÀsten dÄ?