Hopp-VM i Herning

Kantarell var mycket intresserad 😁
IMG_20220814_151654.webp

Jag reagerar pÄ att det Àr sÄ mycket mÀn! Dels i det svenska laget men Àven nÀr dom filmar de som stÄr vid sidan för respektive ryttare.
Det Àr inte sÄ lÀnge sedan vi hade ett lag som helt bestod av kvinnor - nu har det verkligen svÀngt.
NĂ€r hade vi ett lag som helt bestod av kvinnor? KĂ€nns som Roffe alltid varit med, och sen Henrik och Peder.

TillÀgg: och Peter Eriksson!

Jag reagerar pÄ att det Àr sÄ mycket mÀn! Dels i det svenska laget men Àven nÀr dom filmar de som stÄr vid sidan för respektive ryttare.
Det Àr inte sÄ lÀnge sedan vi hade ett lag som helt bestod av kvinnor - nu har det verkligen svÀngt.
Men det innebÀr ocksÄ att det kan komma igen! :up:

Det Àr ju nÄgra kvinnor skulle kunna ha varit dÀr uppe som inte Àr det lÀngre: Lisen och Helena LundbÀck Àr ju bara tvÄ som har kapaciteten men som inte Àr dÀr uppe. Inte ens Malin satsar lika mycket som Peder & Co dÄ hon inte vill vara ivÀg pÄ tÀvlingar sÄ mycket som krÀvs.

Det Àr ju nÄgra kvinnor skulle kunna ha varit dÀr uppe som inte Àr det lÀngre: Lisen och Helena LundbÀck Àr ju bara tvÄ som har kapaciteten men som inte Àr dÀr uppe. Inte ens Malin satsar lika mycket som Peder & Co dÄ hon inte vill vara ivÀg pÄ tÀvlingar sÄ mycket som krÀvs.
Nu kanske jag minns flummigt men var det inte prat om att Lisen inte kunde fĂ„ tag pĂ„ en bra hĂ€st? Eller gick hon sjĂ€lv Ă„t sidan? đŸ€”

Lite störd Àr man ju.... resten av familjen Àr pÄ stranden (var annars?), och hÀr sitter man inomhus och hÀckar. :angel:

Bidrar med suddig bild pÄ min favorithingst idag. Quel Homme de Hus

Visa bifogad fil 97776
FÄtt frÄgan av flera imorse om jag velat följa med till stranden. Nej nej jag ska sitta inomhus vid tvn.. :D
25 grader med stor sol ute!! đŸ€Ł

Liknande trÄdar

• Artikel Artikel
HÀstnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det Àr kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
604
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
HÀstnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det Àr kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
359
·
  • Artikel Artikel
HÀstnyheter Malin Baryard Johnssons hemska fÀrd pÄ Indiana Àventyrade Sveriges möjligheter. DÄ klev grabbarna fram. Toppinsatser av Henrik von...
Svar
0
· Visningar
316
·
  • Artikel Artikel
HĂ€stnyheter Henrik von Eckermann och hans King Edward dansar fram i Herning. – Det var perfekt, tio av tio frĂ„n min sida och sjĂ€lvklart frĂ„n hĂ€stens...
Svar
0
· Visningar
258
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Katt i pĂ„se
  • Hemlösa hundar ökar