Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan vara intressant att ta en titt på iallafall.Nej det går ju inte att vara säker på vad deras respektive tekniker beror på, men det kan ju absolut vara så att du har rätt!
Marcoville, sexa i OS 1992 i Barcelona om jag minns rätt.Red inte Gretzer nån skimmel ett tag? Nu är vi långt bak i minnesarkivet och gräver, där allt är ganska mörkt
Red inte Gretzer nån skimmel ett tag? Nu är vi långt bak i minnesarkivet och gräver, där allt är ganska mörkt
Feliciano säkert!Åh ja, jag hade en plansch från den tiden nån gång, gissningsvis från Min Häst eller Pollux, med tre hoppryttare, tre dressyrryttare och tre fälttävlansryttare, nu hjälpte du mig minnas vilka hoppryttare det var. Malin och Butterfly Flip, Helena och So What och Maria Gretzer med nån häst jag inte minns namnet på, men tror han(?) var mörkbrun med strimbläs?
Feliciano väl?Åh ja, jag hade en plansch från den tiden nån gång, gissningsvis från Min Häst eller Pollux, med tre hoppryttare, tre dressyrryttare och tre fälttävlansryttare, nu hjälpte du mig minnas vilka hoppryttare det var. Malin och Butterfly Flip, Helena och So What och Maria Gretzer med nån häst jag inte minns namnet på, men tror han(?) var mörkbrun med strimbläs?
Maria Gretzer hade Feliciano 823Åh ja, jag hade en plansch från den tiden nån gång, gissningsvis från Min Häst eller Pollux, med tre hoppryttare, tre dressyrryttare och tre fälttävlansryttare, nu hjälpte du mig minnas vilka hoppryttare det var. Malin och Butterfly Flip, Helena och So What och Maria Gretzer med nån häst jag inte minns namnet på, men tror han(?) var mörkbrun med strimbläs?
Feliciano säkert!
Ja, det var det! Minns att jag gillade det namnet!Feliciano väl?
e Irco Marco u Felicia, därav namnet. Kuriosa, Irco Marco är morfarsfar till Hello JeffersonJa, det var det! Minns att jag gillade det namnet!
Tack snälla! (Och även: Shhh! )Marcoville, tidigt 90-tal
Jag gillar hans ättlingar, har ett barnbarn nu och har haft en tidigare också.Ja, det var det! Minns att jag gillade det namnet!
Irco Marco fanns med i stammen på typ hälften av alla hästar på ridskolan jag red då också, apropå ingenting. Lätt överdrift, men han stod med på flertalet stamtavlor i stallet i alla fall.e Irco Marco u Felicia, därav namnet. Kuriosa, Irco Marco är morfarsfar till Hello Jefferson
Tack! Det var då Min Häst-tidningarna började få glansiga snygga omslagMarcoville, sexa i OS 1992 i Barcelona om jag minns rätt.
Han är pappa till min allra första uppfödningJa, det var det! Minns att jag gillade det namnet!