Hopp-VM i Herning

Åh ja, jag hade en plansch från den tiden nån gång, gissningsvis från Min Häst eller Pollux, med tre hoppryttare, tre dressyrryttare och tre fälttävlansryttare, nu hjälpte du mig minnas vilka hoppryttare det var. Malin och Butterfly Flip, Helena och So What och Maria Gretzer med nån häst jag inte minns namnet på, men tror han(?) var mörkbrun med strimbläs?
Feliciano säkert!

Åh ja, jag hade en plansch från den tiden nån gång, gissningsvis från Min Häst eller Pollux, med tre hoppryttare, tre dressyrryttare och tre fälttävlansryttare, nu hjälpte du mig minnas vilka hoppryttare det var. Malin och Butterfly Flip, Helena och So What och Maria Gretzer med nån häst jag inte minns namnet på, men tror han(?) var mörkbrun med strimbläs?
Feliciano väl?

Maria Gretzer hade Feliciano 823 :heart :heart :heart

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det är kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
604
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det är kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
359
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Malin Baryard Johnssons hemska färd på Indiana äventyrade Sveriges möjligheter. Då klev grabbarna fram. Toppinsatser av Henrik von...
Svar
0
· Visningar
316
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann och hans King Edward dansar fram i Herning. – Det var perfekt, tio av tio från min sida och självklart från hästens...
Svar
0
· Visningar
258
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama