Nu tycker jag inte vi ska vara såna!"inte så längesen" alltså det är 22 år sen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu tycker jag inte vi ska vara såna!"inte så längesen" alltså det är 22 år sen
Nu kanske jag minns flummigt men var det inte prat om att Lisen inte kunde få tag på en bra häst? Eller gick hon själv åt sidan?
Det finns hästar som öppnar upp fint naturligt. Har inte sett ekipaget du kanske syftar på men det är en viss skillnad på dom som gör det ”naturligt” dom hästar som får ”hjälp” till att hoppa så. Tycker oftast dom som fått ”hjälpen” är kvicka och liksom slänger upp och ut benen medan andra gruppen hoppar igenom språnget. Lite dåligt förklarat kanske.Ja, det har du säkert rätt i. Jag är väldigt nyfiken på om det förekommer som helt naturlig, individuell hoppteknik eller om det endast sker som reaktion på obehag. Vet att någon här var säker på att det är det senare, men hade velat nörda lite.
Jag vet! Men låt mig vara nöjd och lugn ett tag åtminstoneDet är en omgång kvar dock
I onsdags streamade jag på telefonen i bilen när jag var och hämtade barnet I torsdags tittade jag samtidigt som jag red!
I en halvtimme dåJag vet! Men låt mig vara nöjd och lugn ett tag åtminstone
Tror jag kanske förstår hur du menar, men om du får syn på nåt exempel tar jag tacksamt emotDet finns hästar som öppnar upp fint naturligt. Har inte sett ekipaget du kanske syftar på men det är en viss skillnad på dom som gör det ”naturligt” dom hästar som får ”hjälp” till att hoppa så. Tycker oftast dom som fått ”hjälpen” är kvicka och liksom slänger upp och ut benen medan andra gruppen hoppar igenom språnget. Lite dåligt förklarat kanske.
"inte så längesen" alltså det är 22 år sen
Ska se om jag kan fixa senare bättre exempel på hur jag menar.Tror jag kanske förstår hur du menar, men om du får syn på nåt exempel tar jag tacksamt emot
Ok hjärtklappning och stresspåslag aktiveratI en halvtimme då
Tror jag kanske förstår hur du menar, men om du får syn på nåt exempel tar jag tacksamt emot
Jag är en bara n00b men tyckte att jag såg skillnaden mellan dagens ritter av Schwizer och kanske de Luca vars tur var direkt efter. Vet inte om jag har rätt dock.Ska se om jag kan fixa senare bättre exempel på hur jag menar.
Åh ja, jag hade en plansch från den tiden nån gång, gissningsvis från Min Häst eller Pollux, med tre hoppryttare, tre dressyrryttare och tre fälttävlansryttare, nu hjälpte du mig minnas vilka hoppryttare det var. Malin och Butterfly Flip, Helena och So What och Maria Gretzer med nån häst jag inte minns namnet på, men tror han(?) var mörkbrun med strimbläs?OS i Sydney var det väl? Malin, Lisen, Gretzer och Helena Lundbäck om jag inte min s fel.
Var Butterfly Flip så länge sedan?Åh ja, jag hade en plansch från den tiden nån gång, gissningsvis från Min Häst eller Pollux, med tre hoppryttare, tre dressyrryttare och tre fälttävlansryttare, nu hjälpte du mig minnas vilka hoppryttare det var. Malin och Butterfly Flip, Helena och So What och Maria Gretzer med nån häst jag inte minns namnet på, men tror han(?) var mörkbrun med strimbläs?
Nej det går ju inte att vara säker på vad deras respektive tekniker beror på, men det kan ju absolut vara så att du har rätt!Jag är en bara n00b men tyckte att jag såg skillnaden mellan dagens ritter av Schwizer och kanske de Luca vars tur var direkt efter. Vet inte om jag har rätt dock.
Jag hade gärna sett Helena Lundbäck tillbaka i toppen igen. Men jag har ingen koll på vad hon gör. Hon var väl på Falsterbo nyligen och vann?