the_connemara
Trådstartare
Jag har inte femtioelva höpåsar utan väger upp och lägger ut direkt, så behöver bara en höpåse men den slits ju på hela tiden oxå
Nu när hästarna börjar äta mera så känns den väldigt klen. Jag hänger upp ena handtaget och håller i det andra och lägger ner hela kakor hösilage och väger sedan. Handtagen håller inte alls för den behandlingen på påsen jag har nu 
Vill ha någon fyrkantig/rektangulär som är lätt att stoppa ner hela kakor i utan att kanterna tippar ihop, den ska klara typ 10 kg utan större problem och handtagen ska vara hållbara även när man inte bara bär den i båda ihop. Eftersom jag bara ska ha en (eller kanske en till i reserv oxå) måste den inte vara jättebillig men ju billigare desto bättre såklart
Vad rekommenderar ni?
Vill ha någon fyrkantig/rektangulär som är lätt att stoppa ner hela kakor i utan att kanterna tippar ihop, den ska klara typ 10 kg utan större problem och handtagen ska vara hållbara även när man inte bara bär den i båda ihop. Eftersom jag bara ska ha en (eller kanske en till i reserv oxå) måste den inte vara jättebillig men ju billigare desto bättre såklart
Vad rekommenderar ni?