Hööks täcke...

P

Pellis

Har någon kvar Hööks katalogen från ofjol eller kanske har det täcke jag tänker på...? :confused:
Ett vinrött och svart vintertäcke i prisklassen 1200:-
Har fått ett sådant täcke helt oanvänt och vill veta vad det stod om det samt om någon har åsikter/erfarenhetr av just det täcket.

Jag har katalogen kvar, kan kolla när ja kommer hem om du inte fått svar innan dess :)

Er det et ThermoMaster SuperFit täcke? Mener å huske at de var vinrøde og svarte for litt siden.

Är det TM SuperFit Winter för 1249 .- ?!?!
Såhär står det:
Varmfodrat i tjock poyester som andas. Vattentätt, men låter svett och kondens passera ut. Med hög hals är det perfekt för kalla nordiska förhållanden. Hööks patenterade elasiska bogveck för bästa rörelsefrihet. Bensnören. 100% polyseter. Tvätt 30 grader. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 743
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 417
Senast: Thaliaste
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 188
Senast: Görel
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 353
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30