Hööks nya westernsadler...

S

sleepy

...är dom okej?? Nån som vet? Dom känns goda ut, men jag har inte "peiling" på westernsadler...

(Hästen min är en varmblod med 90 graders manke och rak rygg. Reknar med at han blir litt bredere...)

Ja, det va ju frågan...De va ju inte så duktiga på att nämna saker som bommen och om de är nitade. :eek: :confused:
Men reining sadeln va skit snygg ju! :d

Var på Hööks idag och tittade lite. De hade bara reiningsadeln inne, och den har väldigt vasst horn! Så vasst att om man behöver ta tag snabbt kan man nog skära sig i handen. Lite knepigt tycker jag... :confused:

får hålla med dig, klämde också på en reiningsadel nu i veckan och jag hade inte velat ha bråttom upp i den :D

Liknande trådar

Utrustning Nån som har förslag på sadel som är kort, passar hög manke med rygg åt det lite rakare hållet. Främsta problemet är att hästen har kort...
Svar
1
· Visningar
573
Senast: caballus
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 734
Hästmänniskan Hej! Jag har flyttat till ett nytt stall. Stallet jag stod i fanns inga jourer mer än när stallägaren åkte iväg, då hjälptes vi alla...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 097
Senast: Skye
·
Utrustning Jag köpte i all hast ett begagnat regn/flugtäcke för ett tag sen, alltså ett som är regntätt över hals, rygg å kors men nät på resten...
Svar
7
· Visningar
1 497
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama