tinafinis
Trådstartare
Säkert känner en del till det som hände mitt sto igår, med kastningen o komplikationerna runt det.
Nu e de så att hon bajjar inte som jag vill (eller hon).
Hon försöker verkligen men det ser ut att göra så ont på henne. Ser att det finns avföring i ändtarmen på henne, men hon vågar inte krysta.
Kissa gör hon med nöd o näppe på darriga bakknän.
Varit ute o promenerat nu i en halvtimme. Sedan stängde jag in henne o boxen, drog för alla galler o släpte ut hennes kompis. Då brukar hon bli småstirrig o bajsa. Hon lyfter på svansen men inte mer.
Har lämnat henne där ute så nu o ska kika till henne sen.
Är jag grym?
Igår kväll lyckades hon få ut lite grann, men inte så mycket.
Någon sa att de kunde ta ett par dagar för dom tömde sig så i tarmen vid fölningen. Men ja ser att min behöver verkligen!
I övrigt så mår hon bra än så länge.
Jag vågar inte släppa ut henne förens ja ser att hon bajjar. En gång i alla fall.
Stackarn ser helt förstörd ut i baken! Så himla svullen idag.
Fick ge henne lite befor nu på morgonen där jag blandade i det antiinflamatoriska. Hoppas hon får i sig detta så hon kan skita.
Min fråga är helt enkelt, hur får ja henne att bajsa utan en vetetrinär?
Kommer gå regelbundet med henne idag.
Ska ändå ringa vet o rådfråga förståss.
Nu e de så att hon bajjar inte som jag vill (eller hon).
Hon försöker verkligen men det ser ut att göra så ont på henne. Ser att det finns avföring i ändtarmen på henne, men hon vågar inte krysta.
Kissa gör hon med nöd o näppe på darriga bakknän.
Varit ute o promenerat nu i en halvtimme. Sedan stängde jag in henne o boxen, drog för alla galler o släpte ut hennes kompis. Då brukar hon bli småstirrig o bajsa. Hon lyfter på svansen men inte mer.
Har lämnat henne där ute så nu o ska kika till henne sen.
Är jag grym?
Igår kväll lyckades hon få ut lite grann, men inte så mycket.
Någon sa att de kunde ta ett par dagar för dom tömde sig så i tarmen vid fölningen. Men ja ser att min behöver verkligen!
I övrigt så mår hon bra än så länge.
Jag vågar inte släppa ut henne förens ja ser att hon bajjar. En gång i alla fall.
Stackarn ser helt förstörd ut i baken! Så himla svullen idag.
Fick ge henne lite befor nu på morgonen där jag blandade i det antiinflamatoriska. Hoppas hon får i sig detta så hon kan skita.
Min fråga är helt enkelt, hur får ja henne att bajsa utan en vetetrinär?
Kommer gå regelbundet med henne idag.
Ska ändå ringa vet o rådfråga förståss.