M

madeleine_78

Är de någon som prövat alternativmedicinen Arnica på sit djur??

Sv: Homepati

Är de någon som prövat alternativmedicinen Arnica på sit djur??

Min hund fick det och ett annat homeopatpreparat
efter sin andra korsbandsoperation. Det gjorde mycket gott
för honom. Han fick inte alls samma typ av blåmärken kring
operationsåret mm

okej... Körde du en behandling av det då eller i ngr dagar typ?
Min gamla gumma har ju ramlat och kunde knappt stå på benet, men när jag gett henne arnica några ggr så kunde hon gå, men hon haltar ju. Tänkte om det va arnican som gjort det eller hon hade kunnat gå ända..

okej... Körde du en behandling av det då eller i ngr dagar typ?
Min gamla gumma har ju ramlat och kunde knappt stå på benet, men när jag gett henne arnica några ggr så kunde hon gå, men hon haltar ju. Tänkte om det va arnican som gjort det eller hon hade kunnat gå ända..

Ja han fick det under en tid i efter operationen.
Arnica fick han för smärtan, för läkande och det ska även dra tillbaka svullnader. Det var otroligt att se skillnaden på hur hans ben/knä såg ut efter första operationen då han inte fick något homeopatmedel och så då efter andra op då han fick homeopatmedel.
Han fick också hyper som är för skadade eller avkapade nervtrådar med den smärta som det orsakar (ex vid en operation), kross-skador (ex klämd tass).

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
739
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 801
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
334
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka