Sv: homeopati
Jag tror att din poäng är att du erkänner dig till denna religionen och det är ju ditt fria val, men jag förstår inte varför ni talar om den som om den vore vetenskap? Djupt troende kristna och muslimer vet även dom att dom får resultat på sina böner. Era böner är vatten med "hårddisk". Konstigt bara att du inte ramlat dit på strasser eller OL med, då deras argument är väldigt lika de ni kommer med.
För övrigt så månglar dom alla på samma torg,Strasser SANHCP Homeopater Håranalys Hästpratare Aloeveraförsäljare Healers m.m.
Du vet mkt väl vad jag tycker om OL och Strasser.
Jag tycker du är verkligt okunnig och ytlig som drar alla över en kam.
Hur fasiken kan du nämna Strasser i samma andetag.
Jag erkänner mig inte till nån "religionhomeopati",men jag har tillräckligt erfarenhet ,kunskap och framförallt djuröga nog att se skillnad på vad som är vad.
Och "ballar" nog att våga tro på det jag sett.
Jag har utbildat mig för personer som har huvet rätt påskruvat,jag är ingen förespråkare för de oseriösa.
Jag är lika förvånad jag att utspätt vatten kan bota olika åkommor på djur.
Och det är väl just det som gör att man kan låta lite religös när man diskuterar det,just för att man inser hur effektivt det kan va rätt använt ,och i rätt tid och dos.
Du ska veta att det satt hårt inne att tro på det då det i teorin låter knasigt,speciellt att ju mer utspätt desto starkare och djupare effekt.
Men när man ser gång på gång att det kan funka vore jag riktigt korkad om jag inte tog erfarenheterna till mig.
Med åren har jag fått större och större respekt för homeopati.
Ska jag sluta och använda homeopati bara för att du tycker jag är dum i huvet?
Ja visst
när grisar kan flyga.