E
emblagumman
För ett tag sedan besökte jag en butik som sålde homeopatipreparat, mest på skoj, jag är väldigt skeptisk till att det fungerar. Min häst hade just då problem med hudutslag och jag förklarade detta för kvinnan som ägde butiken. Hon började direkt fråga om hästens namn, när han är född och kanske var det även något annat hon ville veta innan hon hittade rätt preparat. Mumbo-jumbo, tänkte både jag och min sambo. Men, det jobbiga var att det där attans preparatet (som var väldigt dyrt) faktiskt fungerade. Om det sedan var en slump eller inte kan vi bara spekulera i, men frisk hud fick i alla fall hästen.
Jag är ny nyfiken att få höra om andras erfarenheter. Tror ni på detta (jag gör det egentligen inte) eller är det bara trams för att lura folk (medvetet eller omedvetet, de som jobbar med det kanske tror på det) på pengar?
/Embla
Jag är ny nyfiken att få höra om andras erfarenheter. Tror ni på detta (jag gör det egentligen inte) eller är det bara trams för att lura folk (medvetet eller omedvetet, de som jobbar med det kanske tror på det) på pengar?
/Embla
Senast ändrad av en moderator: