Holländska halvblodshingstar

Pazuzu

Trådstartare
Någon som är duktig på holländska halvblodshingstar?

Jag skulle vilja få reda på stam och gärna övrig information om dessa två holländska hingstar, Rigoletto och Universal OK (det står iaf OK efter namnet i Ridsportförbundets databas). Hästen med dessa hingstar som far och morfar var född 1976, så det borde ge några ledtrådar om födelseåret på hingstarna.

Sv: Holländska halvblodshingstar

Det finns flera Rigoletto har du någon mer info?

Dock borde det väl nästan inte varit mer än en hingst i avel år 1975 med det namnet?

Har precis via ett annat forum fått information att det ska vara just de hästar du länkar till som är de som jag söker efter. Tack ändå!:)

Liknande trådar

Avel Stamtavlenörd som jag är så vill jag ju alltid veta så mycket som möjligt om varje hästs stam :angel: Idag red jag i alla fall en...
Svar
3
· Visningar
1 080
Senast: Gabby_Ossi
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 835
Senast: Görel
·
B
Ekonomi & Juridik hej! nu behöver jag lite hjälp här, köpte en häst förr förra hösten av en galopptränare, hästen var en 2årig hingst och jättetrevlig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
15 537
Senast: Sammet
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 959
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka