Högskolestudier HT 2014

@CaisaLundblad Håller tummarna för dig!
Jag är lite lätt skräckslagen känner jag. Jag VILL ju komma in egentligen, men jag är samtidigt jättenervös och rädd. :angel: :D

Ååh... När fasen infaller eftermiddag egentligen?

Detsamma! :D
Förstår hur du känner, jag känner igen det där. ;)

Eftermiddag? Tror inte det kommer någon eftermiddag idag, vi kommer få vänta i oändlighet. ;) (Och ja, jag är redan inloggad på antagning och kollar med jämna mellanrum om de inte lagt upp resultatet tidigare trots allt... :angel: )
 
@CaisaLundblad Haha! Helt klart är det nog så. :D

Hmm... Vad ska man sysselsätta sig med idag då för att inte gå under...? Jag känner för att gå ut och springa, men det är nog mest för att min hjärna är hysterisk. Jag kan inte springa och halvdör efter en minut, såatteh ja, det är nog ingen idé. :D
 
@CaisaLundblad Haha! Helt klart är det nog så. :D

Hmm... Vad ska man sysselsätta sig med idag då för att inte gå under...? Jag känner för att gå ut och springa, men det är nog mest för att min hjärna är hysterisk. Jag kan inte springa och halvdör efter en minut, såatteh ja, det är nog ingen idé. :D

Men då har du ju iaf spenderat en halv minut! :idea: Och kanske ytterligare en halv minut för att återfå andan? :sneaky: En hel minut ju, lätt värt det. ;)

Själv ska jag nog... skrapa ägg från styngflugor av hästarna som står i hagen. Hur det ska gå till med 2 åringen vet jag inte riktigt, kan bara ta in en åt gången då min rygg är ganska nyopererad så vill gärna inte bråka med 3 samtidigt. :p Det hela tar nog en stund, men sen vet jag inte. :mad:
 
@CaisaLundblad
Haha men åh! Jamen det där låter som om att det kan ta en stund ändå... Jag har inte ägg att ta bort ifrån mina katter... Och jag har bara hönsägg i kylen, och det tar nog inte så lång tid att ta bort dom om jag lägger dom på kissarna. :D Jag får helt enkelt hitta annan sysselsättning...
 
@CaisaLundblad
Haha men åh! Jamen det där låter som om att det kan ta en stund ändå... Jag har inte ägg att ta bort ifrån mina katter... Och jag har bara hönsägg i kylen, och det tar nog inte så lång tid att ta bort dom om jag lägger dom på kissarna. :D Jag får helt enkelt hitta annan sysselsättning...

Om du knäcker äggen över kissarna så tar det kanske en stund? :idea:
 
Jag försöker fördriva tid med att jobba. Just idag är jag missnöjd över att ha slappa arbetsdagar. Ge mig extrabeställningar för sjutton så jag inte har tid att vara nervös!
Har typ inget att göra fram till kl 19, har inte fått in en enda bokning så jag sitter bara här och rullar tummarna. Det kan visserligen ändra sig fort, men det verkar inte så just nu.
Och inga ägg finns det här heller
 
Nu tycker jag att det är eftermiddag. Ge mig resultatfanskapet nuuu! Jag behöver veta om min geishachokladkaka är tröstchoklad eller grattismigsjälvchoklad! :nailbiting:

Eller hur! Urval 1 kom resultatet upp 12:30... sitter och uppdaterar antaning.se med jämna mellanrum nu. :p
 
Jag måste köra bil nån mil genom bebyggelse (=lååångsamt) en/två gånger per timme. Vill ju helst uppdatera sidan varje minut...
 
Resultatet inne.
2 reserv, så visst finns det fortfarande hopp. 4 har fallit bort från urval 1 till 2.
Kom in på en sen anmälan, 30p kurs som jag tror ändå ingår i programmet. Den enda sena anmälningen jag gjort som jag tänkte "kommer jag in där tar jag den", och det är ju samma universitet, så det skulle ju underlätta OM de ringer och vill ha in mig på programmet...
Dock är det ett svårt beslut. Drar jag nu måste jag ta bort min häst, jag är osäker på min rygg men tänker att studier kanske inte dödar den alltför mycket... etc.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Tror jag kan vara en av världens mest veliga personer, iaf när det kommer till utbildningar. :crazy: ht 2012 började jag på ett...
Svar
5
· Visningar
894
Senast: Marty
·
Relationer Jag känner mig ledsen, arg, besviken och nedstämd. Jag och min pojkvän har varit tillsammans i snart 7 år och nu till hösten så sökte...
2
Svar
36
· Visningar
4 909
Senast: moiran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp