Högskoleprovet NOG

Sv: Högskoleprovet NOG

Jag tycker också den är knepig, men jag försöker "se" om det finns ett svar. Alltså om det går att räkna ut det.

Typ om infon som JAG skulle vilja ha för att räkan ut det finns, eller något liknande. :p

Nu hjälper det troligen inte alls, jag har heller inte gjort hp innan men har tränat på nätet en del inför imorgon... :D

Sv: Högskoleprovet NOG

Någon som har tips på hur man ska tänka på den delen?

När jag gjorde mitt högskoleprov (några år sedan nu) så fick jag ett bra tips för just NOG-delen. Och som funkade bra för mig :)

Tänk: Vad är det uppgifter handlar om EGENTLIGEN.

Man kan tycka att det är väl enkelt att läsa innantill, men de olika svarsalterantiven i NOG-delen kan vara förvillande lika och kan innehålla desinformation (då för ett gäng med år sedan). Dessuto sker ju provet på TID och det gör att man inte tänker helt klart :p

Stort lyckat till!

/Lizzie

Liknande trådar

Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
246
Senast: emma-vsm
·
Fritid Ska till Stockholm och turista fem dagar i augusti. Hallwylska, Nordiska museet, Gripsholms slott, och Livrustkammaren har jag redan...
2
Svar
39
· Visningar
1 169
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
6 665
Senast: dobbis
·
Kläder & Bli fin Jag kommer åka buss till jobbet framöver. Det innebär en promenad på cirka tio minuter till stationen. I höstrusket och vinterkylan...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 302
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II