Messy

Trådstartare
hur hittar man hö där man bor?
måste ha så jag kan hämta typ 20balar7gång, å kan inte åka hur långt som helst (blir rätt dyrt hö)...
men... var söker man?!?!

min vanliga hö-gubbe finns i gävle, å det e lite långt :(

jag behöver i åkersberga-vallentuna... hajjar inte hur man ska söka på eniro... kan ju inte söka på hö-bonde precis ;)

Sv: hö

Men du kan ju skriva in ordet "hö" som sökord :idea: sök på fler siter som till exempel B*ocket.
Känner du ingen annan som har häst och behöver hö som kan tipsa dig?
Läs lokaltidningen, i våran tidning här nere finns det annonssidor speciellt lördagens tidning där det brukar vara lite extra annonser.

Lycka till. :banana:

har sökt på annonssidor.. men tänkte börja ringa till bönder själv...
vill se höet innan å ha analys... så man inte köper grisen i säcken :D

har aldrig sett höannons här uppe i någon tidning... :(

Messy skrev:
har sökt på annonssidor.. men tänkte börja ringa till bönder själv...
vill se höet innan å ha analys... så man inte köper grisen i säcken :D

har aldrig sett höannons här uppe i någon tidning... :(

Just precis det jag menar, annonsidor som har anknytning till där du bor i ditt område så att du har möjlighet att kolla upp vad det är för hö innan du köper. ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 820
Senast: Lhas
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 351
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 165
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 972
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka