hmmagjord sele

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare puff93
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 781
P

puff93

är det nån som har gjort en sele till hunden?
isåfall hur gör man?
de känns lite taskit om man käper en sele för 200+ :eek:okc hunden inte går bra i den :cool:

Sv: hmmagjord sele

ska du köpa selen isåfall på en hundaffär? För alla djuraffärer jag varit på så är alltid hundarna välkomna in, så varför itne bara ta med hunden oc htesta selen först?

Sv: hmmagjord sele

Jag gjorde en egen spårsele till min hund av nylonremmar, det var kul men väldigt mycket jobb. Ska man ha en sele där hunden ska utsättas för mer belastning, typ en dragsele, så tycker jag att man ska köpa en faktiskt. Som sagt, prova i en djuraffär, där har de förhoppningsvis någon sakkunnig. Lycka till!

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
709
Senast: Hermelin
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 625
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 802
Senast: fixi
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 325
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippa hund
  • Guldfasanerna
  • Mata småfåglarna