Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bananer och ost (bl.a) innehåller tryptofan som ”omvandlas” till serotonin och melatonin i kroppen.
Så kiwi, banan och ost så sover man gott!
*ironisk*
Vet inte, MEN man får en himla fart på magen!! I vart fall om man äter dem med skalet (det gör jag alltid...).Haha , tyska biggest loser skriver på instagram att om man äter 2 kiwis en timme innan man lägger sig så förbättras sömnkvaliteten? Det har jag aldrig hört. Någon som har provat?
Äter du skalet, aldrig hört någon göra. På gula lr gröna kiwi? Är det inte uhm inte så gott? Förlåt men haha har liksom råkat slicka på skalet ibland å ryser vid tanken, känns som en päls ^^ men jag kanske missar nått braVet inte, MEN man får en himla fart på magen!! I vart fall om man äter dem med skalet (det gör jag alltid...).
Jag äter bara gröna kiwis, gillar inte alls de gula. Men japp, jag älskar det ludna syrliga skalet!! Det är jättegott, ju! Inte värre än det ludna skalet på persikor :-) Fast jag slänger ändbitarna, där skaftet sitter.Äter du skalet, aldrig hört någon göra. På gula lr gröna kiwi? Är det inte uhm inte så gott? Förlåt men haha har liksom råkat slicka på skalet ibland å ryser vid tanken, känns som en päls ^^ men jag kanske missar nått bra
Varmt bad en bra stund innan läggdags funkar jättebra, tycker jag. När kroppen svalnar blir man behagligt sömnig...Det var nått brittiskt hälsoprogram på svt som testade detta och lite andra grejjer, bla varmt bad. Kommer dock inte ihåg vad de kom fram till. Kan hända att det går att hitta på Play.
Dom gula är ju otroligt söta i jämförelse. Brukar sitta i skrapa intensivt på skalet då det längst in på skalet på dom gröna är så surt å gott kanske borde testa å äta hela nästa gång ändå, kanske ett bett iaf ^^Jag äter bara gröna kiwis, gillar inte alls de gula. Men japp, jag älskar det ludna syrliga skalet!! Det är jättegott, ju! Inte värre än det ludna skalet på persikor :-) Fast jag slänger ändbitarna, där skaftet sitter.