FrontLine_
Trådstartare
Några av er har säkert läst min tidigare tråd:
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=980857
Har ju som sagt haft kontakt med veterinären.
Men nu vet jag absolut inte vad jag ska ta mig till!!
I morse när jag stiger upp, så ligger hunden kvar i sovrummet. Vill inte gå ut.
Jag serverar han frukost, vill inte äta.
Han kommer efter ett tag, och då ser jag.. Hans ansikte ser ut som en FOTBOLL!! Han äter maten, men det tar lång tid.
Först tänkte jag att han blivit getingstucken, men det är nog inte möjligt då vi inte varit ute speciellt mycket. Ute och kissat på gården bara, i koppel. Jag har haft uppsikt över honom hela tiden, och aldrig uppfattat att han blivit stucken.
Jag märkte även igårkväll att han var svullen litegrann över ögonlocken, men inget märkvärdigt så jag tänkte inte mer på det. Föränn i morse då...
Har haft kontakt med tre olika jourveterinärer idag, och alla har haft fullt upp med ännu mer brådskande fall, så vi får helt enkelt vänta tills det finns tid.
Hunden är slö, och som sagt svullen i hela ansiktet, orolig osv.. + alla andra symtom som jag beskrivit i tidigare tråd.
Vad ska jag göra??
jag bara gråter och gråter, han har ont och jag har försökt allt jag kan nu..
Som sagt, vi väntar på att vet. ska höra av sig.. men vad gör jag under tiden?
Och kan det vara så illa att det har med levern att göra?
Kommer det här kunna sluta bra?? Just nu känns det hopplöst..
Jag kollar han såklart titt som tätt, så han inte får svårt att andas!
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=980857
Har ju som sagt haft kontakt med veterinären.
Men nu vet jag absolut inte vad jag ska ta mig till!!
I morse när jag stiger upp, så ligger hunden kvar i sovrummet. Vill inte gå ut.
Jag serverar han frukost, vill inte äta.
Han kommer efter ett tag, och då ser jag.. Hans ansikte ser ut som en FOTBOLL!! Han äter maten, men det tar lång tid.
Först tänkte jag att han blivit getingstucken, men det är nog inte möjligt då vi inte varit ute speciellt mycket. Ute och kissat på gården bara, i koppel. Jag har haft uppsikt över honom hela tiden, och aldrig uppfattat att han blivit stucken.
Jag märkte även igårkväll att han var svullen litegrann över ögonlocken, men inget märkvärdigt så jag tänkte inte mer på det. Föränn i morse då...
Har haft kontakt med tre olika jourveterinärer idag, och alla har haft fullt upp med ännu mer brådskande fall, så vi får helt enkelt vänta tills det finns tid.
Hunden är slö, och som sagt svullen i hela ansiktet, orolig osv.. + alla andra symtom som jag beskrivit i tidigare tråd.
Vad ska jag göra??
jag bara gråter och gråter, han har ont och jag har försökt allt jag kan nu..
Som sagt, vi väntar på att vet. ska höra av sig.. men vad gör jag under tiden?
Och kan det vara så illa att det har med levern att göra?
Kommer det här kunna sluta bra?? Just nu känns det hopplöst..
Jag kollar han såklart titt som tätt, så han inte får svårt att andas!