• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Elof
  • Startdatum Startdatum
E

Elof

Jag kanske måste bestämma mig tills imorgon om mitt sto är redo! Vet ännu inte vem jag ska betäcka mig, så jag vädjar till er alla om tips! Jag har följande sto:

Robin z - Utrillo
171 cm
tävl. 140-hoppning
högrest,långlinjerad
10/10 hoppning treårstest
medelmåttig trav och galopp
kraftig häst med lite nerv i
känslig

Jag har följande krav på hingst:
Helst beprövad
gott temperament/cool
inte för stor
ädel/sporthästtyp

Snälla hjälp mig att hitta rätt! Jag har funderat på Tornesch, Last Liberty, Careful, Lux z m. fl. Vad tror ni?

Sv: HjÄlp!!!

Contendro? Måste det finns på färsk sperma eller går det bra med fryst?

Med det stoet blir det nog ett kanonföl oavsett vilken du väljer av de hingstar du har skrivit upp :p

edit: Var det förresten inte du som funderade på Camaro M för ett tag sedan? Eller är jag ute och cyklar?
Varför har du valt bort honom nu i så fall?

Senast ändrad:

Liknande trådar

W
Avel Då jag själv är intresserad utav dressyr, och dess avel, så har mitt ena sto använts för just det. Men med facit i hand och hennes...
2
Svar
32
· Visningar
3 482
Senast: Stenmagi
·
Avel Jag ber om ursäkt i förväg för ett långt inlägg, och hoppas att nån orkar läsa det ändå. Det finns många diskussioner om vad som ska...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
11 291
Senast: Derring-Do
·
C
Avel Pga en skada ska vi nu ev betäcka vårat 6-årssto.. Första gången för både sto o ägare! :o Så nu skulle jag gärna vilja höra lite tankar...
Svar
3
· Visningar
1 183
Senast: cool_soffi
·
Avel Jag VET, det är inte jätteaktuellt just nu men hästen kom precis hit och jag kan inte låta bli att börja planera :angel: Tilläggas bör...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
9 197
Senast: Behati
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Hundrelation