L

Lea

Blev lite fel rubrik där. Det råka bli så när jag skrev den, ni vet - datorn föreslår vad ska skriva. Den skulle egentligen vara:
Hur tycker du om kläder på hundarna? Fint, djurplågeri, nåt mittemellan?

Senast ändrad av en moderator:
Sv: HjÄlp!

Oj! Måste hon köpa en valp? Vad säger hon om att köpa en gammal hund? :o

var med henne när hon åker till uppfödaren och diskutera läget.. din farmor kanske hellre bör adoptera en äldre stillsammare hund av knähundstyp? eller kanske en katt som inte behöver promeneras alls..

Blev lite fel rubrik där. Det råka bli så när jag skrev den, ni vet - datorn föreslår vad ska skriva. Den skulle egentligen vara:
Hur tycker du om kläder på hundarna? Fint, djurplågeri, nåt mittemellan?

Va?! Nu fattar ja ingenting... :cool:

hm...blev lite märkligt. Jag ber om ursäkt. Min dator cepar sig...eller är jag bara oteknisk?:angel:

ja du måste ju ha raderat helt inlägget om att din farmor vill köpa en spansk whippetvalp typ eller vad sa du?
och farmor din har hjärtproblem och kan inte ens gå 50 meter.. tyckte att rubriken passade bra.. även fast ja inte minns den så kan ja inte minnas att jag tyckte den var konstig..

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 629
Senast: Rugge
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 472
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 130
Senast: AraSlei
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 274
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix