A

amanboriel_

Jag har mina bilder upplagda på webshots.com, men när jag försöker visa dem för andra så går det inte.
Jag har inte kryssat i att bara vissa inbjudna får se, så det borde fungera, men det gör det inte.
Är det någon som kan hjälpa mig?
Antingen om du vet vad jag har gjort fel, eller om du vet en annan sida (som inte är alltför svår att förstå sig på) där jag kan lägga upp mina bilder istället?

Tack!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: HjÄlp

Hur försöker du visa dem? Om du använder "infoga bild" verktyget här funkar det inte, i alla fall.
Testat ta bort http://?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
658
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 987
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 992
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 122
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp