T

Throlla

Om man har skickat ett mail och får ett tillbaka där det står såhär:
"This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed."

Har man blivit spärrad då?? :confused:
 
Ok. Men det behöver alltså inte vara så...
Hoppas verkligen att det inte är så får då är jag troligen lurad :mad: :crazy:
 
Du har inte blivit spärrad. Det du fått är en negativ leveransrapport, dvs mailet du skickat har inte kommit fram till mottagaren av någon anledning. Ofta händer detta om man skrivit fel adress.
 
...och om det är en hotmail-adress eller Yahoo-mail eller liknande kan det vara att personens mailbox är full, då får man ofta liknande meddelanden :)
 
Är det säkert?

Det är iaf rätt adress och inboxen borde inte vara full (företags-epost).
 
Ibland kan man få sådana meddelanden om t.ex. servern som maillådan ligger på är temporärt ur funktion för ex. service.

Har märkt att jag vid ett flertal tillfällen fått liknande meddelande när jag skickat till kompisar med en viss "postadress", nämligen telia.com. Annars är det vanligt att få det om personens maillåda är full, vilket ofta händer med Hotmailkonton. Även på företag kan sådant hända om personen ifråga har mycket ingående post, ofta har varje person ett maxutrymme för mail.
 
:idea:Det är väl inte på det viset att du skrivit lite
"osnälla" texter till detta företaget (för att skälla på dom etc), för isåfall kan ditt mail ha fastnat i ett mailfilter typ spamfilter........ :D
 
Nej nej, inget sådant :smirk:
Jag håller på att göra en affär med en människa... en privat sådan som inte har något med företaget att göra.
 

Liknande trådar

Avel Belgiska sBs ställer in sina hingstprov eftersom belgiska förbundet tidigare idag lagt förbud på att förflytta hästar genom landet för...
Svar
6
· Visningar
939
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 436
Gravid - 1år Dyker ibland upp i trådar här. Speciellt som orsak när en tidigare jätteengagerad "feministisk" man blir helt avstängd och oengagerad...
Svar
0
· Visningar
577
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter "There once was a man who lived a life so strange, it had to be true. Only he could see what no one else can—the darkness inside... the...
56 57 58
Svar
1 159
· Visningar
36 489
Senast: Paddington
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp