Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har faktiskt inte en förhöjd puls, eller i så fall väldigt liten förhöjning, jag vet att det är en panikångestattack och jag vet varför jag får den. Och jag vet att jag har er.Vi finns här! Och hjärtfrekvensen skenar nog - men det är ofarligt. Du är i säkerhet, du har en panikångestattack troligen och vi finns här för dig för att ge dig trygghet!
Tänkte om det faktiskt var så att pulsen höjdes. Men bra att det inte är såJag har faktiskt inte en förhöjd puls, eller i så fall väldigt liten förhöjning, jag vet att det är en panikångestattack och jag vet varför jag får den. Och jag vet att jag har er.
Jag får faktiskt sällan förhöjd puls under mina ångestattacker. Däremot så känns det så. Antar att blodtrycket ökar istället vilket inte är bra det heller.Tänkte om det faktiskt var så att pulsen höjdes. Men bra att det inte är så
Hej vännen!Och där kom ångesten och självhatet. Tårarna rinner ostoppbart, det är svårt att andas, det känns som om hjärtfrekvensen skenar och tankarna skenar och är svartare än svarta.
Jag vet VARFÖR men det gör det inte enklare att hantera. Det är så mycket värre äb jag anade att det skullw bli också.
Jo, jag vet ju det. Men jag hatar verkligen rädslan. Jag har aldrig någonsin varit otrygg. Inte ens efter våldtäkterna kände jag mig otrygg, eller jag vägrar gym, men inte otrygg generellt sett. Men nu, nu vill jag ha en flyktväg när jag är ute bland folk. Var rätt tufft på tåget hem. Men jag fixade det. Utan att bryta ihop eller stänga av. Jag accepterade att jag kände som jag gjorde men såg också det ologiska i det. Små framsteg.
Just nu är jag så djupt nere att jag inte ens har har ångest. Allt är bara totalt kolsvart, djupfryst och avstängt. Känner ingenting, bryr mig inte om något, vill inte något och gör bara det jag absolut måste.
Jag är likgiltig på ett sätt jag definitivt inte känner igen. Reagerade knappt på att det åskade förut och jag är normalt sett snudd på paniskt rädd för åska. Jag är orolig för hur likgiltigheten kommer att ta sig uttryck om den fortsätter. Jag har inte 'råd' att bli wreckless för det kommer sluta med att jag skadar mig själv och jag vill inte göra det av så många anledningar.
Men det behöver ju inte vara sant. Bara för att jag ser en skillnad i hur jag ser på saker eller är så innebär det ju det inte att jag inte är just det jag ser att förändringen antyder. Det dom möjligen skulle vara motsägelsefullt är väl att jag är rädd för vad konsekvenserna kan bli.@bumpo Du är inte likgiltig eftersom att du reagerar på att du tycker du är likgiltig trots allt.
Du är även så otroligt feomenalt och enormt bra som lyfter dina tankar och känslor och ber om stöd.
*stor kram om du vill ha*
Tack❤❤❤❤❤❤