@bumpo har läst lite av dina senaste inlägg och är förstummad över hur illa det var och hur sadistiskt han behandlade dig. Men kom ihåg att du har aldrig, aldrig, aldrig någon skuld i det här. Han är dömd för detta och därmed har rättsväsendet gjort bedömingen att det är han som helt och hållet bär skulden till allt han har gjort dig. Du är en bra och stark person som har ett eget värde låt han aldrig ta ifrån dig det. Nu har du tagit de första stegen till att bli rehabiliterad och du vågar släppa fram känslorna. Det är ett väldigt stort steg du har tagit nu. Massa kramar till dig fina, underbara bumpo.
Det är sjukt sadistiskt ja... jag vet inte hur många gånger han hotade med att pepparspraya mig när han stängt in mig I väskan...

Men ja, all skuld ligger på honom. Tvivlar jag kan jag alltid läsa domen.

Nu jävlar SKA jag bli kvitt honom.

Och tack!
 
Jag finner inga ord. Vilket helvete du har genomlidit. Hur har du överlevt? Hur kunde du ta dig ur det? (Givetvis svarar du bara om du vill. Jag sitter här och är förfärad över att en människa kan göra så mot en annan människa och är helt förundrad över din styrka.)
Jag trodde han skulle sparka ihjäl mig innan han gick till jobbet. När han inte gjorde det. Utan iskallt sa att det inte var över innan han gick visste jag att jag skulle vara död innan helgen var över om jag inte kom därifrån. Sprang till en granne och lånade telefonen och ringde mina föräldrar.
 
Jag trodde han skulle sparka ihjäl mig innan han gick till jobbet. När han inte gjorde det. Utan iskallt sa att det inte var över innan han gick visste jag att jag skulle vara död innan helgen var över om jag inte kom därifrån. Sprang till en granne och lånade telefonen och ringde mina föräldrar.
Jag ryser. Hur fan blir man som honom?!? Och ostraffad tidigare?
Den styrka du har visat gör att du kommer ta dig igenom det här. :heart
 
Jag ryser. Hur fan blir man som honom?!? Och ostraffad tidigare?
Den styrka du har visat gör att du kommer ta dig igenom det här. :heart
Jag har ingen som helst aning. Oavsett vad så vägrar jag skylla på taskig uppväxt... Jag vet att han iaf påstått att han varit anmäld innan men han är intr straffad innan.

Tack!
 
Jag har ingen som helst aning. Oavsett vad så vägrar jag skylla på taskig uppväxt... Jag vet att han iaf påstått att han varit anmäld innan men han är intr straffad innan.

Tack!
Håller helt med dig. Man är ansvarig för de val man gör. Meningen var inte att lägga skulden för hans beteende på någon annan. Ta hand om dig.
 
Det är sjukt sadistiskt ja... jag vet inte hur många gånger han hotade med att pepparspraya mig när han stängt in mig I väskan...

Men ja, all skuld ligger på honom. Tvivlar jag kan jag alltid läsa domen.

Nu jävlar SKA jag bli kvitt honom.

Och tack!
Jag tycker jag hört och sett det mesta i och med mitt jobb, men det där övergår allt annat jag hört tidigare. :crazy:
Hur fan kan man stänga in någon i en väska?!? Obegripligt!

Vet du, @bumpo jag tror faktiskt det är ett under att du lever. :bow:

Det är så obegripligt hur en människa kan leva med sig själv och begå såna sadistiska handlingar. Det är så fruktansvärt!
Grymheter finns i krig, men det här är ju riktat mot den som är allra närmast.
Det är så svårt att ens förstå. Det gör man nog bara om man har upplevt det och kanske inte ens då.

Hur långt straff fick han?
Oavsett hur långt det är så är det inte tillräckligt. :rage:
 
@bumpo jag är så grymt impad av dig.
Som du har kämpat.

Under det här året som gått har jag varit beredd att leta rätt på dig hur många gånger som helst men visste ju inte var jag skulle börja.
Lättnaden när du hojtade till på chatten går inte att beskriva.
Du fixar allt som sker nu älskade vännen ❤❤❤❤
 
Jag tycker jag hört och sett det mesta i och med mitt jobb, men det där övergår allt annat jag hört tidigare. :crazy:
Hur fan kan man stänga in någon i en väska?!? Obegripligt!

Vet du, @bumpo jag tror faktiskt det är ett under att du lever. :bow:

Det är så obegripligt hur en människa kan leva med sig själv och begå såna sadistiska handlingar. Det är så fruktansvärt!
Grymheter finns i krig, men det här är ju riktat mot den som är allra närmast.
Det är så svårt att ens förstå. Det gör man nog bara om man har upplevt det och kanske inte ens då.

Hur långt straff fick han?
Oavsett hur långt det är så är det inte tillräckligt. :rage:
Han vet om att jag har, visserligen en mild form men ändå, klaustrofobi. Makt, kontroll, förnedring och skräck på samma gång. Plus att det var extremt svårt att andas i väskhelvetet. Han fullkomligt älskade att kontrollera min andning. :/

Det är nog det. Har inte riktigt velat se det så faktiskt... inte mer än just vid tillfällena med kniven mot halsen och den där fredagen... överlevnadsstrategi kanske?

Cannabis, total avsaknad av tyckande att jag hade ett värde som människa och vissa psykopatiska drag skulle jag gissa på. Jag fattar inte. Alls. Han skulle ju vara min trygghet. Min klippa.

Han fick ett år och tio månader.
 
@bumpo jag är så grymt impad av dig.
Som du har kämpat.

Under det här året som gått har jag varit beredd att leta rätt på dig hur många gånger som helst men visste ju inte var jag skulle börja.
Lättnaden när du hojtade till på chatten går inte att beskriva.
Du fixar allt som sker nu älskade vännen ❤❤❤❤
Men tack! :o

Du är inte den ende som velat. Tro mig. Och glad jag blir av att läsa att du blev glad när jag hojtade på chatten. Jag ska fixa det här. Kukaset ska INTE få vinna. Alls.
 
Bumpo, du är en överlevare. Du har överlevt en fullständig katastrof. Klart det ger efterverkningar. Du har verkligen råkat ut för någon som inte ska vandra runt och likna en vanlig människa.

Ta hand om dig. Igen, och igen, och igen. Och unna dig att hata honom och det han gjort mot dig. Känn ilskan flöda. Stäng inte in den, då härsknar den och försurar ditt liv. Få gånger stämmer ordet kränkt in på någon situation, så som han har verkligen i grunden och så grundligt kränkt dig. Jag är fullt beredd på att tro på ett straff i ett annat liv, för att en stund få vila i den tröstande tanken att han ska få sitt utmätta straff inte bara av rättsväsendet i denna världen.

Det är ändå på något sätt en lättnad att se dig berätta om vad du utsatts för, eftersom jag tror att det är värre att hålla allt inom sig.

Fler varma tankar.
 
Bumpo, du är en överlevare. Du har överlevt en fullständig katastrof. Klart det ger efterverkningar. Du har verkligen råkat ut för någon som inte ska vandra runt och likna en vanlig människa.

Ta hand om dig. Igen, och igen, och igen. Och unna dig att hata honom och det han gjort mot dig. Känn ilskan flöda. Stäng inte in den, då härsknar den och försurar ditt liv. Få gånger stämmer ordet kränkt in på någon situation, så som han har verkligen i grunden och så grundligt kränkt dig. Jag är fullt beredd på att tro på ett straff i ett annat liv, för att en stund få vila i den tröstande tanken att han ska få sitt utmätta straff inte bara av rättsväsendet i denna världen.

Det är ändå på något sätt en lättnad att se dig berätta om vad du utsatts för, eftersom jag tror att det är värre att hålla allt inom sig.

Fler varma tankar.
Är jag? Det kanske jag är? Det enda jag visste då var ju att jag oavsett vad inte ville dö. Vill fortfarande inte dö.

Jag hatar honom stundtals och ibland tycker jag synd om honom. Han lär ju aldrig få uppleva den där världsomvälvande kärleken där allt bara är så där rätt. Känna tryggheten i att ha någon som är ens pusselbit. Förstår du hur jag menar?
 
Han vet om att jag har, visserligen en mild form men ändå, klaustrofobi. Makt, kontroll, förnedring och skräck på samma gång. Plus att det var extremt svårt att andas i väskhelvetet. Han fullkomligt älskade att kontrollera min andning. :/

Det är nog det. Har inte riktigt velat se det så faktiskt... inte mer än just vid tillfällena med kniven mot halsen och den där fredagen... överlevnadsstrategi kanske?

Cannabis, total avsaknad av tyckande att jag hade ett värde som människa och vissa psykopatiska drag skulle jag gissa på. Jag fattar inte. Alls. Han skulle ju vara min trygghet. Min klippa.

Han fick ett år och tio månader.
Ursäkta bumpo men - väska???
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 167
Senast: Amk
·
R
Kropp & Själ Vet inte vart jag ska börja, jag mår så fruktansvärt dåligt. Hela livet är upp och ner och jag vill bara gråta och skrika allt jag kan...
Svar
16
· Visningar
2 121
Senast: Raderad medlem 131045
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp