Sv: Hjälp!!

vi får se hur det går. Jag har sån ångest att jag inte står ut länge till. Jag vet inte om jag kommer att komma ihåg lösenordet till det här nicket i morgon, heller. eller till mailen som jag skapade till nicket.
 
Sv: Hjälp!!

Tycker du är väldigt stark som ber om hjälp. Det är inget ovanligt och verkligen inget att skämmas för att man är mänsklig och inte alltid mår bra. Hoppas du mår bättre snart!
 
Sv: Hjälp!!

Tänkte mest på om det löser sig med transport så du kommer iväg och får hjälp.

Tycker det är jättebra att du varit så ihärdig och ringt, trots att det låter som att bemötande inte varit det bästa.
 
Sv: Hjälp!!

Ring numret du fick till det mobila teamet? Den som svarar där borde veta hur långt de kommit?
 
Sv: Hjälp!!

Oj...Jag hoppas de kom fram så du fick hjälp av dem in, och att du får den hjälpen du behöver nu, så där kan du ju inte ha det! :(
Dåligt bemötande av en suicid person i kris, kan jag tycka, men oerhört starkt av dig att be om hjälp här, och ringa runt! :bow:
 
Sv: Hjälp!!

En liten uppdatering för er andra som inte skrivit PM. Jag är inlagd nu. Dom satte in ECT dagen efter, men jag mår ungefär likadant. Även om jag fick en ohygglig träningsvärk i hela kroppen. Jag hoppas verkligen, verkligen. att dethär blir min sista runda inom den psykiatriska vården. jag kommer inte orka många gånger till.
 
Sv: Hjälp!!

Uppdatering igen!

Nu är jag utskriven. ECTn blev det bättre med efter att dom ökade det muskelavslappnande medlet. Och jag äter en näve piller om dagen.
Jag träffade en hel drös nya vänner på psyket som jag fortfarande har kontakt med. Och många av mina stallvänner har öppnat sig för mig med sina mentala bekymmer och vi kommit närmare varandra. Jag längtar tillbaka till jobbet nåt ohyggligt. Funderar på att hälsa på dom på måndag. Hästen höll inte på att känna igen mig när jag skulle hämta honom i hagen och spelade svårfångad tills han vågade lukta på mig.

ETCn har orsakat seriösa minnessvårigheter. Jag behöver bla. leta i mitt eget kök. Och är en mindre trafikfara när jag kör bil. Jag hittar inte mina egna kläder i mitt eget hem och frågar min sambo samma frågor om och om igen. Så nu har han bett mig skriva en lista med frågor som han kan skriva svaren på och sätta på kylskåpet. Men nu kommer jag inte ihåg frågorna :confused:
 
Sv: Hjälp!!

Just det! Min Sambo är tillbaka!

Han förklarade det som en livskris och kände sig tvungen att bryta med allt. Men sen när en tjej försökte förföra honom så kom han till insikt och det var inte alls det han ville, utan han ville vara med mig. Sen spydde han. Och låg på hennes soffa och halsade Theralen tills han hade kraft nog att ta sig hem.

Jag borde skriva tackbrev till henne, tror jag. :angel:
 
Sv: Hjälp!!

Akutspyk har redan hjälpt mig.... Jag har kommmit hem och ingen är intresserad av denhär tråden och jag är stupfull. Intressant att ingen är intresserad av denhär tråden. Jag är förresten stupfull och vet inte vart jag ska ta vägen för jAG försökte hoppa från balkongen igår. Men min sambo brottade bner mig och höll mig nere tills jag däckade.
 
Sv: Hjälp!!

Hur menar du att akutpsyk redan hjälpt dig? Om du försökte hoppa från balkongen igår bör du ju söka igen, nu.
 
Sv: Hjälp!!

Blev du stupfull och försökte hoppa från balkongen - bland annat för att ingen har svarat i tråden sedan du kom hem och berättade att allt var bättre?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 522
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 996
Senast: Thaliaste
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 424
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag mår inte bra. Jag har en depression och får kraftig ångest. För detta har jag försökt söka hjälp, men jag får ingen hjälp...
Svar
11
· Visningar
915
Senast: soom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp