Sv: Hjälp!!

Det är nog dags att du tar kontakt med psyk igen. Har du någon samtalskontakt, kontaktperson eller liknande?

Fördjävla illa att bara bli hänvisad till jourhavande medmänniska och präster för övrigt...
 
Sv: Hjälp!!

undrar om det har ar en troll trad eller vad?? hoppas inte pa satt och vis, men om man ar sa dalig och behover hjalp sitter man val inte pa ett forum och skriver?? och sen att du far stryk av sambo.. varfor ringer du inte till polisen da?? om du kan skriva har kan du ocksa kontakta polisen over datorn. OM du inte kan ringa vill saga.
allt later fundersamt till mig men alla ar vi olika. Kvinnojouren skall val vara dit du vander dig om du behover hjalp.. med sambo menar jag.
Jag hoppas TS far den hjalp som hon behover, och samtidigt att detta ar inte en riktig trad.. lycka till
 
Sv: Hjälp!!

undrar om det har ar en troll trad eller vad?? hoppas inte pa satt och vis, men om man ar sa dalig och behover hjalp sitter man val inte pa ett forum och skriver?? och sen att du far stryk av sambo.. varfor ringer du inte till polisen da?? om du kan skriva har kan du ocksa kontakta polisen over datorn. OM du inte kan ringa vill saga.
allt later fundersamt till mig men alla ar vi olika. Kvinnojouren skall val vara dit du vander dig om du behover hjalp.. med sambo menar jag.
Jag hoppas TS far den hjalp som hon behover, och samtidigt att detta ar inte en riktig trad.. lycka till

Tycker du ska hålla dina trollfunderingar för dig själv. Jag har suttit på forum och skrivit efter jag blivit våldtagen/misshandlad, ser inte det konstiga med det, trots att jag mått förjävligt?

TS - hur går det för dig?
 
Sv: Hjälp!!

:bow:
Jag fattar inte ohyfset med att skrika troll i en sådan här tråd.
Jag själv har suttit på forum, communities och mail under och innan självmordsförsök, och då jag mått så dåligt att polisen minuter senare hämtat mig och kört till akutpsyk, och jag fattar i ärlighetens namn inte varför det skulle vara så himla konstigt. Jag tog den enda desperata, mikroskopiska möjligheten jag hade där och då till att få lufta och bli hörd.

TS: Jag har tyvärr inget att komma med, men jag hoppas verkligen att du får hjälp och en vändning i allt.
 
Sv: Hjälp!!

Jag förstår inte heller hur man kan spekulera i det. Det är inte det lättaste att ringa och be om hjälp, kontakta polisen osv. På nätet kan man skriva ner det och bli av med lite ångest.

Tänk dig för nästa gång moholmarabs...
 
Sv: Hjälp!!

Akutspyk har redan hjälpt mig.... Jag har kommmit hem och ingen är intresserad av denhär tråden och jag är stupfull. Intressant att ingen är intresserad av denhär tråden. Jag är förresten stupfull och vet inte vart jag ska ta vägen för jAG försökte hoppa från balkongen igår. Men min sambo brottade bner mig och höll mig nere tills jag däckade.


Hej allihop. Jag är verkligen jätteledsen över ovanstående inlägg. Jag måste ha varit jättefull när jag skrev det där. Jag vet inte vad jag menade med att ingen är intresserad av tråden.

Jag mår fortfarande skit och jag själv önskar åxå att jag bara vore ett troll. Fy vad skönt det vore att ha ett liv som är så händelselöst att man känner ett behov av att skapa drama på ett hästforum.
 
Sv: Hjälp!!

Har du i alla fall någon psykolog eller liknande som du träffar regelbundet, eller är det bara "akutpsyk eller inget" som gäller? För någonstans måste du ju börja ändra ditt liv om du ska ta dig ur det där.

Stor kram i alla fall, alltid lika tråkigt att läsa om folk som mår så dåligt.
 
Sv: Hjälp!!

Jag har haft kontakt med psyk sen jag var liten. Och jag blir inte bättre. Jag kan må bra i perioder. Men sen barkar det alltid. Jag är så trött. Jag är så jävla trött på att kämpa.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 522
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 996
Senast: Thaliaste
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 424
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag mår inte bra. Jag har en depression och får kraftig ångest. För detta har jag försökt söka hjälp, men jag får ingen hjälp...
Svar
11
· Visningar
915
Senast: soom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sundsvall?
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Glasögon

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp