Hej! Min häst blev på nyår sömstucken av en oerhört dålig hovslagare, efter att jag tvingat honom dra ut sömmen så vilade hästen i 1 månad tills nästa hovslagare skulle sko om henne då allt var snett och fult, hon lyckades göra hästen sömstucken på samma ben men även ett till bakben, samma visa, tvingade henne sko om igen, vilade 3 dar, haltandet slutade och hovarna blev successivt kallare, jag har börjat skritta igång henne nu när värmen bara är svag på insidan av hoven, men efter att jag skrittat i drygt 45 minuter så var alla hovarna varma, dem två som var "ok" svalnade och dem två som var stuckna blev varma, finns det är chans att hon fortfarande har en söm som trycker? Eller är hon bara öm med tanke på att hennes hovvägg är otroligt tunn på innsidan och att det krävs mer tid innan det från förra sömstuckningen läkt? Borde hon vila eller ska jag rida på, det är svårt stt veta om värmen är på grund av ett problem som är kvar eller ömhet, när hon bara vilar är det kallare och kallare men när jag börjar rids blir det varmt. Om hon skulle ha råkat sticka henne igen, hade då hoven blivit kallare med vila och hade värmen och svullnaden gått ur benet? Otroligt tacksam för svar!!!