HjÄlp Snabbt!

Aningsfull

Trådstartare
Vad menar dom när dom frågar efter hundens titel?

Måste skicka in anmälan till utställning idag och har ingen aning om vad jag ska fylla i. :o

Sv: HjÄlp Snabbt!

Det är väl om hunden fått någon titel som t.ex. SUCH eller någon annan fin förkortning.. Och om hunden inte har några titlar skriver man inget där.

Ah, ok. Tack för hjälpen. :bow:
Jag antar att BIR och BIS 5 på en inofficiell utställning inte räknas. :D

Attans. ;) :rofl:

Nej, det var faktist riktigt bra gjort av henne, med tanke på att det nästan bara var stora hundar som tog sig vidare till BIS finalen. :)

Måste ju skryta lite med kritiken. ;) :D

"Trevligt huvud och uttryck. Härlig hals. Välvinklad fram och bak. Mycket bra rygg och kors. Rör sig mycket bra runt om. Mycket välvisad."

:love:
Fast det var nästan det sista som värmde mest, jag är ju nybörjare på sånt här. :D

Åh vad kul :)

Jag fick något liknande på vår första utställning, "sympatiskt visad" tror jag de skrev, man blir ju jätteglad :)

Ska ni fortsätta ställa ut? Selma är rätt ful men vi ska nog ställa ut lite iaf, bra träning :)

Jo, jag ska fortsätta. Kommer att satsa ganska hårt på utställning. Vi hoppas på att kunna ta valpar efter Julie och att hon ska bli början på en uppfödning i liten skala. Nu vet man ju aldrig hur det blir, men vi hoppas i alla fall. ;)
Sen står vi även i kö för en till tik, fast svart. Sen får vi se hur det går. Blir det inga tikar att avla på har vi i alla fall världens mest fantastiska hundar. :D :love:
Sen att det blir en tik till beror också mycket på att Julie kommer att flytta med mig, och mamma vill ha en egen dvärgpinscher nu när hon fastnat för min. ;)

Vad heter Selmas ras? Jag blir tokig varje gång jag ska försöka komma på det. :D

Hade jag haft råd hade jag mer än gärna kommit. Men jag har bara 47 kr på banken för tillfället. :o
Och sen vet jag inte om Julie är mogen för en så pass stor utställning. Eller jag för den delen. :D