Hjälp! Rumsren kanin.

C

Calivi

Jag flyttade för ett par dagar sedan in min tidigare ute kanin som nu är 3 år. Köpte everclean kattsand och en kattlåda som jag tänkte att hon kunde ha som toalett. Hon älskar verkligen kattlådan och sanden, det är bara det att hon inte vill ha den som toalett! Hon sover, äter och gräver i den. Vad ska jag göra? Ska jag byta strö? :confused:

Sv: Hjälp! Rumsren kanin.

Börja med att byta strö- får han för sig att äta av kattsanden kan det bli livsfarligt!

Lägg sen i lite bajspluttar där och håll extremt rent runt om.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
863
Senast: Svartkatt
·
Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 978
Senast: KesoNeso
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 462
Senast: tanten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 286

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka