hjälp på tyska ebay??

snigelfarmor

Trådstartare
Jag blir inte riktigt klok på det här, för på tyska ebay, säljs det fina selar för 10-1000 spänn.

Här är en länk tyska ebay
till en av dem som just nu är uppe i 29 EUR . Vad tror ni, vågar man bjuda på detta, hur gör man på ebay?? Någon som har fräschare tyska än jag här?

Sv: hjälp på tyska ebay??

Hur i hela friden kan det finnas så billiga selar i Tyskland..ledsen i ögat över Sveriges brist på körfolk, körshoppar och körtävlingar..
Kollade runt lite och vet iallafall att equilexselarna håller samma pris i Sverige som i tyskland, kanske nån hundralappar billigare ibland, men det kan man ju förstå med frakten och euron.

Men priset brukar höjas rejält dom sista minutrarna

Som sagt priserna skenar mot slutet om det är en attraktiv vara.
De flesta skickar iaf till sverige om man frågar snällt. Frakten är inte dyr alls om man inte väljer nåt expressalternativ. (Att skicka en sadel till Sverige kostar 200-400 kr)

Hej det är den jag köpte .Inte exakt men från samma säljare. Min syrra bor på Ruegen och hon köpte den åt mig och tog med sig den när hon kom och hälsade på nästa gång.De brukar stanna på runt 1000lappen. Vi kollade massor först innan vi bjöd.Och jag är helt nöjd med min .Du kan pma mig om du vill ha hjälp av min syrra eller mig så kan vi nog fixa en sele.

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 186
Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
588
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 610
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 197
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar