Sv: Hjälp oss?
För alla som vill veta
hehe,, men jag vill inte ha såå stora klagomål,, men säg gärna vad jag gjorde för fel om jag nu gjorde det,, eller är allt hennes fel ??
JAg longerade igår, gick jätte bra,, Fick hjälp, av en tjej,, sen gick hon och då skulle Gisela visa att det är hon som bestämmer och då kom hon som honalltid gör,, öronen slickat bakåt,, och sen försöka stegra över mej,, ;P hehe sen så fick hon sej en om gång,, sen när min kompis gick hem skulle hon visa mej igen men då fick hon sej en omgång innan hon han ställa sej på bakbenen,, sen ville jag att hon skulle stanna och sen gå igen men då testade hon mej och vägrade gå fram och jag gjorde allt för att få henne att få henne frammåt til slut så visade jag pisken, hon brydde sej inte, då piskade jag ner i backen,, sen ännu hårdare men hon brydde sej inte ett dugg, sen så petade jag den på henne och då blev hon flygförbannad och tvär backade och sparkade bakut,, och olyckligt träffade hon mej,, Men jag vill inte skylla på henne det kanske var jag som stod för nära men jag vet inte,,, det var det som hände,,