Hjälp omgående

Modig_Korn

Trådstartare
Jag ville ha msn på skolans datorer, eftersom alla andra också har det, men nu chabblar bara datorn.. Den var promt tvungen att installera in msn explorer för att det skulle kunna vara möjligt att installera in msn... Men nu när man startar och vill ha ett nytt internet fönster så kommer msn explorer upp... Hur får man bort den? Den måste försvinna fort!
 
Sv: Hjälp omgående

Du har haft alternativet att ha MSN exlporer som din startsida ibockad när du installerade MSN.
Verktyg / Internet-alternativ... och ändra till rätt sida som datorn skall starta med.
Pilla inte på andra saker där inne för annars kan du lyckas med att får bort internetanslutning osv. Bara den raden där det står Adress på.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ TW: sexuella övergrepp Gammal användare nytt nick. När jag var 11 blev jag utsatt för övergrepp på nätet. En man som sa åt mig vad jag...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 289
Senast: Filit
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 385
Senast: Calmiche
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 092
Senast: Gunnar
·
Relationer Gammal användare, anonymt nick. För ett år sen valde jag att separera från mina barns pappa. Barnen är idag 3 och 8. Beslutet hade...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 986
Senast: nejlica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp