HJÄLP!!! nån som vet?!

D

Duchesse

Jag ska tävla dressyr nu på söndag, men har ingen dressyr TR, vet någon här om man få tävla lokal dressyr på ett tredelat tränsbett? ;/
Tacksam för svar :bump: :banana:

Sv: HJÄLP!!! nån som vet?!

Okej, tack :)
Hade för mig det men hörde lite olika bud om det dära :angel:

Okajj va bra, då kan jag ju vara helt säker då :idea: :banana:

Mittdelen ska vara en kula eller droppformad, om jag inte missminner mig. Platt mittdel är ej tillåten.

Hmm okej, jag har två olika tredelade bett, ett som förmodligen då räknas som platt, och ett som är droppformat kanske?
Jag kan ta kort imorgon så kan jag visa :idea:

Bild-588.jpg

detta tredelade vet jag är godkännt, rider själv på sådant o till o med FEI har kollat det :rofl: ..

Okej, men räknas inte det som "platt" mittdel då??? :crazy:

Men idag så så min dressyrtränare som även är domare att alla tredelade bett var godkända :crazy:

Jag har två olika tredelade bett, kolla:

Platt ???
P1010003.jpg

Dropp ???
P1010002.jpg

Det översta får du använda ( dålig bild, men jag tror inte det är en platta), det understa är jag tveksam till... Det får någon annan svara på.

Svårt att förklara...

En platta är vad det låter, den har inte inte rundade kanter utan 90 gradiga kanter så att säga.

Okej, va bra då vet ja :idea:
Har aldrig sett ett sådant bett :crazy:

Tävlade idag :) Det gick jätte bra, faktiskt :angel: :d

Liknande trådar

Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
682
Senast: Amanda_F
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 498
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag har troligen åkt på nån form av stressutslag. Det kliar så jag blir tokig, självklart mest nattetid också. Har kontaktat vården och...
2 3
Svar
47
· Visningar
1 946
Utrustning Det börjar bli dags att börja fundera på att kanske ta sig ut på någon dressyrstart i sommar och jag behöver bettips eftersom man inte...
Svar
17
· Visningar
1 436
Senast: Fazeem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Tips på mellanstor hund för barnfamilj