HjÄlp Mp3!!!

EmelieR

Trådstartare
Min Mp3 spelare vill inte hitta drivrutinerna... JAg kan inte lägga ner musik på den... Får inte igång programmet...
Var kan jag hitta en drivrutin???
 
Sv: HjÄlp Mp3!!!

Man brukar kunna ladda ner drivrutiner på tillverkarens hemsida.
Vad är det för mp3spelare?
 
Sv: HjÄlp Mp3!!!

Ofta ska det inte behövas någon drivrutiner om du här XP

Nu kanske du inte kör XP?
 
Sv: HjÄlp Mp3!!!

Det står att jag inte ska behöva den... men visst ska det komma up lite så att man kan lägga i den aktuella musiken... Köpte en ny på tradera... har inget märke vad jag kan se... Dumma dumma mig...
 
Sv: HjÄlp Mp3!!!

Hmm vad säger den.
Kan tänka mig att du trycker in i USB där fram?
 
Sv: HjÄlp Mp3!!!

Den sätter igång ett installationsprogram som inte vill fungera eftersom den inte hitar drivrutinen som i detta fallet heter...
AdfuUD.sys
Programmet heter USB2.0 (FS) ADFU Device

Sedan står det att ny maskinvara har kommit men att den kanske inte fungerar perfekt... Jag hittar den inte ens...

Gud va jag känner mig blåst...
 
Sv: HjÄlp Mp3!!!

Var trycker du in Mp3 spelaren?

Ibland fungerar det inte att koppla in den framifrån.
 
Sv: HjÄlp Mp3!!!

Hi! Hi!.. va mkt krångel för ingenting... Det var ju bara att öppna utforskaren och trycka dit det jag ville ha... Så enkelt och så många frågetecken i min hjärna...
Kanske inte ska stirra sig blind på enbruksanvisning... hihi... Tack för hjälpen iaf... Det fungerar bara med den ena usbporten på framsidan.. fråga mig inte varför...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
629
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 339
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
288
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 488
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp