Hjälp mot illamende!

memma

Trådstartare
När f*n ska det försvinna???
Jag mår skit, fick jag stanna hemma i dag igen från jobbet, jag blir less på det.
Ska testa på akupunktur i morgon bitti som kanske kan hjälpa mot illamåendet, sen kan jag osså testa armbanden....är ju i vecka 14 nu ( imorron) Så det är ju nu snart det brukar vända säger dem, men När?? Jag börjar bli desperat, hungrig, kan inte äta, tvingar mig att äta mår jag skit.....känner mig aldrig bra lixom.

Vill vara en sån som e gravid och strålar, mår bra o e pigg o glad.......

Sv: Hjälp mot illamende!

För mig var det riktigt jobbigt under en period, började avta i v.13 och var så gott som borta i v.15

Jag kan fortfarande må illa ibland vid olika tillfällen men nu är det uthärdligt.

Fick utskrivet Lergigan från läkaren på min MVC som lindrade det värsta .

Men mitt första barn mådde jag illa från början till slut, men jag blev rådd att ta Postafen finns på apoteket och det har hjälpt mig nu under min andra graviditet. Lycka till att finna något som hjälper dig.

Kram.

Tyvärr mådde jag illa och spydde under mina två första graviditeter i princip innan jag plussat och fram till förlossningen. Jag var sjukskriven pga det. Jag försökte allt men inget hjälpte. Var jag bara hemma och tog det lungt så slapp jag spy i allafall!

I kväll får jag hem armband o ska testa, sen akupunkturen i morron bitti, hoppas det är på övergående nu, för detta tar på en psykiskt...

Jag är precis i vecka 15 och har också mått riktigt illa sedan vecka 9.

Det är outhärdligt.

Vad är det för armband ni pratar om?

Postafen hjälpte mig inte alls utan gjorde mig endast bara väldigt trött.

Armbandet går att köpa på Apoteket :)

Postafen hjälpte inte ett dugg, fick därför utskrivet Lergigan som hjälpte ..

Vet ej så mkt om armbanden, men min bror fru hade (mot åkasjuka) så jag fick låna dem o testa...så i kvöll åker dem på. Läst lite om dem på apotekets sida......Hoppas dem hjälper för mig verkar vara varierande resultat om hur dem funkar på olika personer!!

För mig fungerade de någon dag sen fick jag typ blåmärken av kulorna och mådde med illa med dem än utan... :)

Men jag har ett par här hemma iallafall... Kanske kan fungera om jag blir åksjuk någon gång eller så...

Liknande trådar

Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
15 598
Senast: mrkarisma
·
Kropp & Själ Anonymt nick. Gör som andra. Varnar för långt inlägg. Jag har inga som helst bekymmer i världen e g e n t l i g e n men mår piss. Var...
2
Svar
31
· Visningar
2 680
Senast: Estrella
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 347
Senast: cirkus
·
Gravid - 1år Hej hopp på kvällskvisten. vet absolut att ni inte kan svara på om jag är gravid eller inte och de är inte heller min fråga och ett test...
Svar
7
· Visningar
6 422
Senast: Amandas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka