Men vad är det för fel på er?Det borde vara otillåtet med avatarbyten...
(förutom för mig då...
)
Jag var ju tvungen att byta, alla har ju röda katter och vi blir ju förväxlade med varandra då
Så kan vi inte ha det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad är det för fel på er?Det borde vara otillåtet med avatarbyten...
(förutom för mig då...
)
Om det är till någon tröst tänker jag inte byta, så alla som ev förväxlat min bild med @honungs kan fortsätta göra detMen vad är det för fel på er?Det borde vara otillåtet med avatarbyten...
(förutom för mig då...
)
Jag uppskattar totalförvirring det minskar risken för bråk, om man inte vet vem man pratar med så är det svårt att vara dum...Jag var ju tvungen att byta, alla har ju röda katter och vi blir ju förväxlade med varandra dåHar du inte sett förvirringen som råder här? Har du som moderator missat det
Så kan vi inte ha det!
Tack!Om det är till någon tröst tänker jag inte byta, så alla som ev förväxlat min bild med @honungs kan fortsätta göra det![]()
NoJag vill också ha en ny avatar. Men då måste det vara en MAN hetare än den nuvarande.
Jag skulle kunna börja svara på allt ge om boktitlar på hund? Så blir det typ som om jag aldrig lämnat boktrådenTack!Jag förväxlar inte dig med nån, däremot blir jag lite förvirrad när du är inne på hund, på något sätt har jag kopplat dig stenhårt med boktråden och förstår inte hur du kan vara någon annanstans också. Mycket märkligt...
![]()
Jag skulle kunna börja svara på allt ge om boktitlar på hund? Så blir det typ som om jag aldrig lämnat boktråden![]()
Erkänn att det är för att det är en kvinnlig koltrast?! Hade det varit en manlig hade du aaaaaaldrig bytt?!NoJag ÄLSKAR din avatar!
Jag vill förresten också byta. Fågeln är sååå tråkig. Och sååå 2015.
Hade det varit en manlig hade jag dumpat för länge sen!Erkänn att det är för att det är en kvinnlig koltrast?! Hade det varit en manlig hade du aaaaaaldrig bytt?!![]()
Den hade säkert behövt hjälp med personlig hygien och sociala relationer, till den grad att du inte kunnat visa upp den för oss andra utan att bli påhoppad!Hade det varit en manlig hade jag dumpat för länge sen!
Haha...ja det var desperation då!FörlåtDu var vekrligen en räddare i nöden där i forumbytet!
Haha...vaaa?Om det är till någon tröst tänker jag inte byta, så alla som ev förväxlat min bild med @honungs kan fortsätta göra det![]()
NoJag ÄLSKAR din avatar!
Jag vill förresten också byta. Fågeln är sååå tråkig. Och sååå 2015.
Senaste bytena har samtliga varit till andra koltrasthonor. Spännande! Jag får väl hitta en koltrast som är lite mer...disco*? Eller nåt.Men jag gillar koltrastar! Möjligen möjligen mot annan koltrast![]()
Discotrast?Senaste bytena har samtliga varit till andra koltrasthonor. Spännande! Jag får väl hitta en koltrast som är lite mer...disco*? Eller nåt.
*disco känns vid närmare eftertanke om möjligt ännu lamare än bara koltrast
Nu blev jag mycket sugen på att rita en hel fågelbok fylld av hittills okända arter.Discotrast?