Hjälp mig med julklapp

Sporthorse

Trådstartare
Hjälp,
Jag har en kompis i USA som jag arbetat ihop med för ett antal år sedan, nu vill jag hitta på någon bra julklapp till henne.
Hon är en inbiten hästtjej, men hästprylar är nog inget jag vill köpa då hästarna redan har allt. Dom har det bra ställt osv. Däremot kanske något plagg eller ja, vad som helst som känns mer speciellt och personligt. Kom med förslag för det står helt still och det är inte långt kvar innan jag behöver skicka iväg julklappen. Hon är 30

Budget runt 500kr exklusive frakt
Går dock bra om det är +400kr för någonting riktigt fint
 
Kanske ett sånt här halsband, både Sverige- och hästkoppling?
Screenshot_20231209-223000.png
 
Det finns en Smycke- serie som heter "Laukka" ( galopp på svenska) som har en del fina mycken inspirerade från hästvärlden. Googla på dem är mitt tips!
 
Ett exempel. Finns många andra och även tex ljusstakar och ostbricka.

Jatte manga fina grejor, men det ar svart nar man inte forstar spraket. Jag skulle garna kika runt lite mer om det fanns pa Engelska (Eller Svenska eller Norska) sa man har en aning om vad man ser.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 580
Senast: Milosari
·
Utrustning Jag har redan tagit hjälp av två olika sadelutprovare och har även en del kunskap själv. Problemet är att det inte finns någon butik...
Svar
3
· Visningar
1 954
Hästmänniskan Nu behöver jag er hjälp! fort..... Min häst åkte på foder till en medelålders kvinna i Köping, Januari 2012 (35mil) ifrån mig då jag...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
22 072
Senast: Lobelia
·
M
Foder & Strö Hej! Här kommer ytterligare ett rop på hjälp ifrån en hästägare som drabbats av kvothysteri som det så fint kallades i en annan tråd...
2
Svar
29
· Visningar
3 798
Senast: madeleine71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp