Hjälp mig hitta dessa tapeter!

Askur

Trådstartare
Jag blir galen.. Jag måste ha någon utav dessa tapeter! Någon som vet vart man kan köpa dem eller åtminstone liknande?

wlyringcom__53cf9eeaddf2b36ca5b8ee5e.jpg

b21fe8ee99f0962f4c35b62d1ca4475d_53cf9ed6ddf2b312d70f4b01.jpg

150803-sovrum_53cf9eccddf2b3576751151d.jpg

På Lasses färg (som kanske är extremt lokalt kom jag på nu? :P) finns en katalog med sådant i, Wood n stones tror jag den heter. Tegel- och träliknande tapeter.

Nordsjö?

Ser ut att vara vår sovrumstapet fast i en annan färg, vår är jeansblå - den heter Backdrop och kommer från Larsen (sök på Larsen wallpaper Backdrop). Måste ses i verkligheten, gör sig inte på bild - underbar struktur med randig effekt, känns nästan som ett tyg. Vår köptes på Måleributiken i Alvik men just denna tapet finns tyvärr inte i deras webbshop. Men du kan säkert beställa en provbit!

Liknande trådar

Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: ptr
·
Hemmet Vår tvättmaskin har gått sönder och vi behöver köpa en ny. Problemet är att vi behöver ha en högerhängd och jag hittar ingen i det nedre...
Svar
11
· Visningar
481
Senast: Smulu
·
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 243
Senast: NilHe
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 092
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar