Hjälp mig ..är som vanligt snurrig.

FannyN

Trådstartare
Jag har inte tänkt att betäcka nån i år, men har nu kommit på bättre tankar.
Jag kommer bara inte ihåg vad hingsten heter fast jag vet vem jag vill ha.:rofl:
Han är brun,ren fyrgångare efter Orri och jag tror inte han varit i Sverige så länge,inte har jag sett honom iallafall.

Hursomhelst,om jag får reda på namnet här eller får ordna med islandshingstsidan tror ni det är försent att ringa nu? Jag menar så de inte tror man är korkad, lite sent är det ju....

Sv: Hjälp mig ..är som vanligt snurrig.

Kan det vara Garri fra Reykjavik du menar?

Han står iaf stallad och betäcker i Danmark i år. Sen diskuteras det (har jag för mig) om inte han har gått och blivit femgångare... :D

PM:a om du vill ha länk till hans hemsida.

Senast ändrad av en moderator:

Gulliga människa!!!!:love:
Han är det! Är han i Dannmark?? Då får jag nog vänta iallafall...det är inte lätt det här, vill gärna ha hemsidan.

Tack!!!

Japp, han betäcker i Danmark (där han är uppstallad). Har för mig att han betäckte i Skåne förra sommaren men i år verkar det vara enbart Danmark som gäller.

Har PM:at dig. :)

Och jag lägger länkarna ;)
http://www.garri.dk/ är hemsidan.
... på www.joras.dk i diskussionsforumet finns en lååång tråd om hans senaste visning (10 på tölt!) och OM och NÄR hästen möjligen visade flygande pass ...

... och uppenbarligen fick han i helgen poäng även för pass (8), med 9,05 för rid numera!!! Har varit bedömningar i Tyskland.

Och jag "bjuder" på lite bilder...han är så läcker! :)

garri1.jpg

kaaringgarri.jpg

SÅ ser alltså världens just nu högst bedömde hingst ut :)

Mmmmmmm, den där tåls att titta på. :love: Vad har han fått för avkommor?
Jag tillhör ju inte dem som så gärna åker så långt ffa inte med sto med föl men för framtiden kansk!:d

Mmmmmmm, den där tåls att titta på. :love: Vad har han fått för avkommor?
Jag tillhör ju inte dem som så gärna åker så långt ffa inte med sto med föl men för framtiden kansk!:d
Enligt hemsidan (garri.dk) så har han dessa bedömda avkommor (finns fler, än så länge obedömda avkommor):

Hvinur fra Vorsabæ 1 IS 2001187960 er kåret i Island kun 5 år gammel
Med: Bygning: 8,23 Rideegenskaber: 8,63 Total: 8,47

Ljosfari fra Vorsabæ 1 IS2002187960 er kåret i Island kun 4 år gammel med:Bygning 7.93 Rideegenskaber: 7,93 Total: 7.93

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 931
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 522
Senast: IngelaH
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 954
Senast: supercassie
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 478
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar