Hjälp med namn!

Terja

Trådstartare
Hjälp mig med ett namn, gärna något namn som man kan koppla ihop med hästar. Dubbel G ska det vara för enkelhetens skull! ;)

Har funderat på Glen-Gordon (:)) men varken Glen eller Gordon är fint som enskilt namn...

Gaston är fint också...

Hjälp!

:bump::banana::bump:

Sv: Hjälp med namn!

Haha jag visste att den skulle komma! Inte aktuellt måste jag säga! ;)

Glad Gaston
Guld Gaston
Grymma Gaston
Goa Gaston
Gulliga Gaston
Grymtande Gaston
Grubblande Gaston
Gasande Gaston

.....

Grace Gordon? Grace Gaston? Great Gulliver? Några förslag...vet inte om något av dom e bra men förslag iaf..

Ja det är bra förslag! Great Gaston!

Får se vad uppfödarna säger...

Hjälp mig med ett namn, gärna något namn som man kan koppla ihop med hästar. Dubbel G ska det vara för enkelhetens skull! ;)

Har funderat på Glen-Gordon (:)) men varken Glen eller Gordon är fint som enskilt namn...

Gaston är fint också...

Hjälp!

:bump::banana::bump:

Vad menar du med koppling till häst??

Glen-Gordon är väl märket på träns, sadlar etc? Kopplingen till häst kan vara märke, kända häst, ras, ryttare/jockey/kusk etc.
Något på G som man kan knyta till hästeriet. Skitsvårt att förklara! ;)

Liknande trådar

H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 485
Senast: Bulldoozer
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
620
Senast: Lillefrun
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 261
Senast: Kajsalisa
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 900

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka