FridaOfTarby
Trådstartare
Tiden tryter för mig sen jag blev ensamstående. Läxor ska göras, barn ska nattas, huset ska städas, heltidsjobbet ska skötas, stall och hästar ska ha sin tid… Någonstans måste jag sätta stopp för min egen skull och inser därför att hästarna måste säljas. Känns inte bra, men vad ska man göra?
Nåväl. Det ska ju bli så bra som möjligt för mina hästar och med det följer ju den här stora kontraktsfrågan. Hur har ni skrivit? Vet att det finns att köpa, och överväger givetvis ett sådant, men är ute efter fler tips och ideér!
Har ni möjlighet att skriva ner i tråden vad ni har skrivit i era kontrakt? Eller gärna PM:a mig hela (givetvis med borttag av identifikationer och liknande!).
Många tack för hjälpen!
//FridaOfTarby (och säkert även andra säljare ;-) )
Nåväl. Det ska ju bli så bra som möjligt för mina hästar och med det följer ju den här stora kontraktsfrågan. Hur har ni skrivit? Vet att det finns att köpa, och överväger givetvis ett sådant, men är ute efter fler tips och ideér!
Har ni möjlighet att skriva ner i tråden vad ni har skrivit i era kontrakt? Eller gärna PM:a mig hela (givetvis med borttag av identifikationer och liknande!).
Många tack för hjälpen!
//FridaOfTarby (och säkert även andra säljare ;-) )