Hjälp med att hitta travhingst

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare OthiliaH
  • Startdatum Startdatum
O

OthiliaH

Hej =) jag letar efter en speciell travhingst som jag inte kommer på vad han heter :O Han ska vara ganska duktig på att springa, men vet dock inte om han springer längre för jag har inte hört så mycket om han på senare tid. Han är kanska grov har jag för mig halvblods lik och han har ren galopp också är han fux har för mig att att han inte har något tecken i ansiktet. Vet att de är inte mycket att gå på men vore jätte bra om ni kan ge lite olika namn så kanske jag kommer på de =)

Sv: Hjälp med att hitta travhingst

Ledsen, men med den beskrivningen så är det som en nål i en höstack.

Okej:/ ja förstår att de inte är lätt . Men om du kan några behöver bara säga några namn så kanske ja kommer på. Vore super snällt=)

Står han till förfogande?
Eller bara pensionerats elelr liknande?
Vet du kusken/tränaren?

Nä tyvärr vet inte :/ har länge viljat hitta den här hingsten men som sagt har inte mycket att gå på:/ Så tänkte titta här om de finns en liten sjans att jag kanske hittar han. Så bara om du kan säga nån eller några namn på en grov halvblods lik travhingst som är fux vore ja väldigt tacksam =)

Order by Fax är väl fux, men knappast halvblodslik.

Jag är nog ute och cyklar lite för jag vet inget om trav. Men jag har sett en fuxig avkomma efter en hingst som hette Shibus. Avkomman hade inga tecken. Kanske kan det vara den hingsten?

Shibur var brun, även om fadern Tibur var fux.
Men det kan väl knappast vara den som eftersöks?

Tack för all hjälp =) de var Commander Crowe ja mende och jag trodde att han var hingst,vad besviken jag vart nu när jag läste att han var valack =( Och han hade visst tecken ;) Tycker han är sjukt vacker så synd at han är valack.

Bara en nyfiken fråga. Vad menade du med ren galopp?? Det är inte så jätte många travar hingstar som visas upp i galopp :p

Jag såg en film om han då galopperade han å grejs i hagen och såg väldigt maffig och häftig ut=) Jag trodde först att han var ett halvblod just då ;)

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 178
Senast: Juli0a
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 946
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 443
Senast: Migo
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 441
Senast: Motacilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Gamla hösilagebollar