Hjälp!!! Låt och film...

Texaz

Trådstartare
Har fått för mig att Marie Fredrikssons låt Tro finns i en Colin nutley-film, men inget jag söker på tyder på det...
Är antagligen filmen där en norsk kyrka finns med (Under solen/Sånt är livet)

Söker jag på fel låt, eller???

Skulle vilja se filmen så hoppas på hjälp ;)

Verkar som att det är "Sånt är livet"
Sånt Är Livet
Regissör: Colin Nutley
År: 1996
Utgiven av: Sweetwater AB (Sverige)
Skådespelare: Helena Bergström, Lena Nyman

Låtarna "I en tid som vår" och "Hometown" av Marie Fredriksson spelas i början av filmen. Skådespelerskan Helena Bergström uppträder "It must have been love" av Roxette och "Ännu doftar kärlek" och "I en tid som vår" av Marie Fredriksson. "Tro" av Marie Fredriksson spelas över eftertexterna.

http://roxettefan.webs.com/filmmusiken.htm

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
698
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
3 974
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 000
Senast: tuaphua
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter

Hästrelaterat