Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Välformulerat, kort och koncist!"Jag kan inte se att det finns någon grund för en hävning av köpet och jag har hellre som säljare inte godkänt någon hävning av köpet.
Hästen är i din ägo och du är i enlighet med djurskyddslagen ansvarig för hästens skötsel. Hur du väljer att ta det ansvaret (stallplats, bete etc) varken kan eller vill jag lägga mig i.
Xstad 2013-06-24
Koma"
Hade jag skrivit....
Välformulerat, kort och koncist!
Usch, fy fan vilken jävla skitsits att hamna i! Tur att ni vann! Förstår inte ens att man ger sig in på något sådant för en häst i den prisklassen.Vi vann igen och hon fick betala rättegångskostnader för 540 000:-
"Jag kan inte se att det finns någon grund för en hävning av köpet och jag har hellre som säljare inte godkänt någon hävning av köpet.
Hästen är i din ägo och du är i enlighet med djurskyddslagen ansvarig för hästens skötsel. Hur du väljer att ta det ansvaret (stallplats, bete etc) varken kan eller vill jag lägga mig i.
Xstad 2013-06-24
Koma"
Hade jag skrivit....
Om hon verkligen anser sig ha grund för att köpet skall gå tillbaka så måste ju hon sammanställa fakta, inte bara förvänta sig att man skall tro rakt av på vad hon säger. Som jag förstår det har hon inte levererat något sådant (läste inte om tråden från början, ursäkta om jag missat) utan allt hon lyfter fram kommer bara från källan henne själv.
Vad har du att förlora på det? Du måste sätta ner foten klart och tydligt, annars kommer köparen bara fortsätta och fortsätta tills du viker dig. Du kommer ju inte bli mindre stressad av mail om du inte säger ifrån...
Bra formulerat! dock så är jag rädd att ett sådant svar till denna människa bara gör hen fly förbannad och jag blir alla redan helt kräkfärdig så fort mobilen eller mailen plingar till
Jag vet ju inte riktigt vad hon faktiskt har att gå på då jag bara fått höra saker i andrahand.
Det som är allra jobbigast är ju att hon inte driver detta på rätt sätt. Säger massa saker men ger mig inga bevis eller fakta utan kommer bara med krav.
Bra formulerat! dock så är jag rädd att ett sådant svar till denna människa bara gör hen fly förbannad och jag blir alla redan helt kräkfärdig så fort mobilen eller mailen plingar till