Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kunde inte låta bli att kolla in din hemsida och önskar att fler kennlar hade som dig Det är lätt att hitta och ser allmänt väldigt trevlig utÅh, kennelnamn är ju kul! Jag har precis fått Arrowtails godkänt
Vad finns det för saker du associerar lundehunden som ras med? Har du en egen lundehund, vad är dennes personlighetsdrag? Mitt är till exempel för att Tinja är snabb som en pil, jag älskar hennes svans och Engelska är fint
Haha tack! Byggt upp den själv, det är ju väldigt enkelt med wordpress. Har ju gått media på gymnasiet, så vore tråkigt om jag hade en hemsk hemsidaKunde inte låta bli att kolla in din hemsida och önskar att fler kennlar hade som dig Det är lätt att hitta och ser allmänt väldigt trevlig ut
Kunde inte låta bli att kolla in din hemsida och önskar att fler kennlar hade som dig Det är lätt att hitta och ser allmänt väldigt trevlig ut
Kunde inte låta bli att kolla in din hemsida och önskar att fler kennlar hade som dig Det är lätt att hitta och ser allmänt väldigt trevlig ut
Finns redan en kennel som heter så Dom födde upp heeler förutHigh Five? Iom att de har fem tår (sporren inte inräknad).
Aha, synd.Finns redan en kennel som heter så Dom födde upp heeler förut
Jag har redan sett ut tema och typ några namn.. De blir inte så korta@Voff Oj då, ligger jag risigt till med Arrowtails?
Det är ju lite långt, men med tanke på att jag har en vana att ge saker aslånga titlar så är det ändå relativt kort
Jag kommer vara en sån där uppfödare som ger sina valpar sjukt långa namn