Hjälp! Förstört foto?

G

GaurdianAngel

Jag har på en bild ritat dit en sak. Nu råkade jag spara och det går inte längre att ångra under redigera. Går det att få bort det ritade i efterhand? Eller är bilden försörd? Det är en mycket viktig bild för mig. :cry:
 
Sv: Hjälp! Förstört foto?

den är förstörd. du kan inte ångra bort det längre. det går däremot att försöka redigera det lite om det inte är för stort över själva motivet..
 
Sv: Hjälp! Förstört foto?

Lägg ut bilden eller skicka den så kanske man kan försöka reparera bilden till någolunda originalskick.
 
Sv: Hjälp! Förstört foto?

Beror ju på om du sparat den under nytt namn, då finns ju originalet kvar.
 
Sv: Hjälp! Förstört foto?

om du gjorde det i photoshop sa kan du oppna 'history' fonstret o ga tillbaka till originalet - forutsatt att du inte har stangt ner bilden efter att du sparat det o sen oppnat den igen.
 
Sv: Hjälp! Förstört foto?

om du inte har sparat den så finns det ju kvar, om du har sparat den, utan att skriva in ett filnamn, så har du förstört den.

dvs, använd alltid "spara som" kommandot, och skriv in ett nytt namn tex"minälskling-ritad.bmp" istället för "minälskling.bmp"
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
291
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
5
· Visningar
380
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
3 917
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 003
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp