Sv: Hjälp... fodervärdsavtal
Håller alla tummar och tår
Usch, jag börjar bli så deprimerad alltså.... saknar bebben!!
Om jag bara kunde förstå uppfödaren, vad som rör sig i huvudet på kvinnan så vore det lite lättare, men nej, det enda jag kan komma på är makt... eller att hon helt enkelt har blivit fullständigt galen
Nåt fel är det, eller flera...
Om man kunde vrida tillbaka tiden...... det fanns bara 2 valpar kvar som ej var tingade när vi var där & tittade..... en hane med navelbråck och prinsessan Mimmi som jag blev kär i
Hon var ju ej till salu... enbart foder.... va fan tog jag inte navelbråcket för??? Eller ingen alls??? jag ville absolut ha en tik...
Så här håller jag på & ältar, non stop..... snart blir jag fullständigt GALEN!!!!!
& bara vetskapen om att kvinnan snackar skit, nedvärderar och idiotförklarar oss.... GRRRRRRRRRRRRR
Ljuger till sina vänner och bekanta om hur hemska vi är & hur synd det är om bebben.... *sliter håret av mig snart* " stackars Mimmi måste socialtränas" Herregud, hundkraken har alltid varit med överallt, hon behöver knappast socialtränas!! Hon är pigg & vaken & hänger på överallt, nyfiken & glad! Kärringen borde socialträna sig själv istället, så kanske hon får ett liv istället för att bara umgås med sina 2 duktiga uppfödarvänner.... -Hör ni va elak jag låter!! Hur ska detta sluta...
men just nu är jag bara sååå trött på alltihoppa.. har mailat över 20 advokater idag, ringt 12
men hittade en till slut som hade tid, sen vad hon säger det vet man ju inte... alla kanske tror på psykkärringen till slut- vem vet!!
Nu ska jag nog spola ner mig i toaletten eller nåt....