Man får inte längre ha kontakten bakom. Eller rättare sagt, man får inte installera nytt på det sättet.Min med. Det fick inte plats ett uttag och en stickpropp bakom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man får inte längre ha kontakten bakom. Eller rättare sagt, man får inte installera nytt på det sättet.Min med. Det fick inte plats ett uttag och en stickpropp bakom.
Ja, men det gjorde den ju! Tack! Längst in bakom fastskruvade lådor. Lyckades åla mig in och dra ut den iaf. Får se om det funkar.Kontanten sitter inte i tex skåpet bredvid? Det gör vår.
Kolla också alla silar och filter, så att inget är igensatt och det ligger lite vatten kvar nånstans som gör att den tror att det är vatten kvar i maskinen.Det var några minuter bara. Ska testa längre nu.
Det har jag gjort!Kolla också alla silar och filter, så att inget är igensatt och det ligger lite vatten kvar nånstans som gör att den tror att det är vatten kvar i maskinen.
Hyresvärden? När man hyr vill man bara göra saker till en viss gräns för att det inte ska riskera bli debatt om vem som gjorde största skadan…+ @sjoberga
Det är lite det som är problemet. Jag vet inte modell och vi har ingen bruksanvisning iom att det är hyresvärdens maskin som "följer med huset".
Det är en GRAM-maskin som jag försökt googla för att hitta modell. Men hittar ingen. Så vår kanske är för gammal. Den bör vara iaf 4 år tror jag.
Finns en knapp som det står att man kan hålla in 3 sek för Reset. Men det händer inget. Inget mer än att just den knappen blinkar iaf.
Ja, jag tänker inte göra något extremt. Att dra ut sladden eller bryta strömmen via säkring känns som det bör vara ok. Samma med att bara kontrollera att det inte är stopp någonstans, lyckas reset:a etc.Hyresvärden? När man hyr vill man bara göra saker till en viss gräns för att det inte ska riskera bli debatt om vem som gjorde största skadan…