Hjälp Aktivering!

Rouise

Trådstartare
jag har kört fast. jag vill desperat prova på massa nytt och roligt med min tik.
jag har fasnat vi Lydnad, agility och lite freestyle tips. På torsdag ska vi testa spår för första gången.

Tips på annat som man kan pyssla med med sin hund tas mer än gärna emot

jag har en 3 årig amristik, mkt arbetsvillig!

/ rouise och bella

Sv: Hjälp Aktivering!

jag har kört fast. jag vill desperat prova på massa nytt och roligt med min tik.
jag har fasnat vi Lydnad, agility och lite freestyle tips. På torsdag ska vi testa spår för första gången.

Tips på annat som man kan pyssla med med sin hund tas mer än gärna emot

jag har en 3 årig amristik, mkt arbetsvillig!

/ rouise och bella

Vadå för spår? Vilt? Vanligt? Var? När? Hur?:)
Beya vill också...:D

blodspår blir det idag före kurserna :) Bella ska göra sin debut i det hade jag tänkt!. Antar att blodspår är samma som viltspår? :crazy: Jag är INTE inne på detta alls :P

Det finns någonting som heter Treibball, hunden vallar bollar liksom... sök på Treiball så får du se. Annars är spår någonting som de flesta hundar älskar, både vilt- och personspår. Rallylydnad finns ju också.

Rallyllydnad
Sök (fast då behöver du en medhjälpare)
Rapport (behövs också medhjälpare)

blodspår blir det idag före kurserna :) Bella ska göra sin debut i det hade jag tänkt!. Antar att blodspår är samma som viltspår? :crazy: Jag är INTE inne på detta alls :P

Inte samma sak, i viltspår drar du en klöv efter dig i blodspår är det endast blod:D

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 987
Senast: Lillefrun
·
Hundträning Tänkte skapa en ny tråd för dom som tränar bruks då den gamla inte var uppdaterad på så länge. Egentligen så tränar jag inte så mycket...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
11 295
Senast: Carolininen
·
Övr. Hund Alltså, nu vill jag höra era tankar och upplägg kring inlärning av personspår. Jag vill börja spåra med min collie-tik och eftersom hon...
2
Svar
25
· Visningar
3 826
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundavel & Ras Om allt går som det ska kommer jag antagligen äntligen skaffa hund under nästa år, så har suttit i höst och kollat på olika raser. Det...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 545
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka