HJÄLP!! 100Nikon

L

Lilltufsan

Hur sparar man bilderna på hårddisken?? :crazy: Totalt dator-okunniga Lilltufsan har nu klarat av att installera mjukvaran till digitalkameran och att få upp bilderna på skärmen. Men hur sparar man dom? :confused:

Antagligen en urkorkad fråga :crazy: men under vanliga "Arkiv" finns liksom ingen "spara" eller "spara som", inte heller om man högerklickar på själva bilden får man upp "spara som".

Så hur gör man??
 
Med "Nikon View" för du över bilderna till det andra programmet som heter "Foto Station Easy".
Har du installerat båda programmen?
"Foto Station Easy" skapar mappar under Mina dokument/Mina bilder/Foto Station Easy.
Där kan du spara bilderna.
 
Tack för svaret! Nu vet jag hur jag ska göra, i ren desperation frågade jag en arbetskamrat och fick då lov att erkänna att jag norpat jobb-kameran till privat bruk... :o :angel:

Fölungen :love: är ju så söt så det var ursäktat. :smirk:
 

Liknande trådar

Äldre Detta är alltså ingen debatt-tråd om rätt eller fel, om för eller emot utan snarare en tråd för de som faktiskt hjälper eller vill...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
17 755
Senast: honung
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det känns faktiskt som att jag äntligen har förstått och hittat en riktning när det gäller arbetet med min hälsa! ”Bara” 9 år efter att...
Svar
0
· Visningar
445
Senast: cassiopeja
·
IT & mobiler Min mor är (förvånansvärt nog!) rätt intresserad av att skaffa sig en surfplatta, och jag funderar på om någon har några erfarenheter av...
Svar
3
· Visningar
998
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Idag var jag på MVC för att få mitt recept på preventivmedel förnyat. Till att börja med kommer jag in i rummet, tar i hand med...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 397
Senast: dramatik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp