Filippa99

Trådstartare
Jag såg en hjälm på Norrköping horse show som jag tyckte var jätte snygg men nu hittar jag den ingenstans.

Den ser ut ungefär som den Bayard har fast istället för det lilla märket fram så är det som ett V med små diamanter.

Är det nån som vet vad jag prattar om för hjälm? Vet ni nån affär i närheten av norrköping som har den? Eller netshop?

Sv: Hjälm?

Det kanske är den nya John Withaker?
Den ser ut ungefär som du beskriver.

Borde finnas i välsorterade ridsportbutiker, t.ex Skara Hästsport, Charlies, osv.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 232
Senast: lizzie
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 827
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 090
Senast: kma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
1 073
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix